קבוצות נערים ב' ונערים ג'2 הצטרפו היום לשלוש קבוצות מחלקת הנוער שהעפילו באמצע השבוע לגמר גביע המדינה 

קבוצת נערים ב' של המועדון, מכבי תל אביב 'אלי פוקס' קבעה היום (שבת) את מקומה בגמר גביע המדינה לנערים ב' לאחר ניצחון 0-3 על הפועל באר שבע בבית הנבחרות בשפיים. צמד של אור דסה ושער נוסף של רוי רונן הכניעו את הקבוצה מבירת הנגב והעניקו למוליכת ליגת נערים ב' ארצית דרום את הכרטיס לגמר הגביע שייערך בעוד עשרה ימים, 22.4. היריבה של נערי ב' הצהובים בגמר תהיה בית"ר טוברוק שגברה בחצי הגמר הראשון על הפועל תל אביב. בחצי גמר נוסף שנערך אתמול בבית הנבחרות בשפיים נקבעה קבוצה חמישית של המחלקה שתיקח חלק בגמר גביע המדינה, קבוצת נערים ג'2. החניכים של חיים סיטון גברו על מכבי נתניה 0-2 משערים של גיא דהן ודסלין בלאצ'או ויתמודדו בגמר נגד מכבי חיפה.

קבוצות נערים ב' ונערים ג'2 השלימו שבוע מוצלח לקבוצות המחלקה במסגרת גביע המדינה לאחר שבאמצע השבוע העפילו קבוצות טרום ב' דרום, ילדים ג' צפון וילדים ב' דרום לגמר הגביע שלהן. מלבד משחקי הגביע גם משחק ליגה חשוב היה באמצע השבוע כאשר נערים א' שבשבוע שעבר חגגו העפלה דרמטית לגמר גביע המדינה אירחו את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-22 של ליגת נערים א' על. שחקני מכבי ת"א 'עודד' השלימו ניצחון ביתי נוסף עם 0-2 משער עצמי במחצית הראשונה ושער של עמרי הרמתי עשר דקות לסיום. החניכים של אליעזר בן אהרון השוו זמנית לפחות את מאזן הנקודות לזה של המוליכה מכבי חיפה ונשארו במקום השני עם משחק עודף.

במסגרת גביע המדינה פגשה קבוצת טרום ב' דרום של המועדון את בית"ר ירושלים במסגרת שלב חצי הגמר. הקבוצה המייצגת את שנתון 2004 של מכבי תל אביב גברה 6-7 וקבעה את מקומה בגמר נגד מכבי פתח תקווה שייערך ביום שישי ה-18.4. שתי קבוצות נוספות של המחלקה עלו לגמר הגביע שלהן כאשר הראשונה לעשות זאת הייתה קבוצת ילדים ג' צפון. החניכים של מיכה דהן גברו בחצי הגמר 2-11 על הפועל הוד השרון ויפגשו בגמר שגם הוא ייערך ביום שישי הקרוב את הפועל ראשון לציון. גם קבוצת ילדים ב' דרום תעשה את דרכה לגמר הגביע שלה לאחר ניצחון 2-4 על מכבי נתניה. קבוצת ילדים ב' צפון שיחקה אף היא את חצי הגמר שלה באמצע השבוע אך דרבי פנימי בגמר נמנע לאחר הפסד למכבי חיפה.