כובש הצמד כבר עם הפנים להמשך העונה: "אנחנו בעלייה, חשוב שנשמור על זה"

שחקני מכבי תל אביב זכו ליום חופשי אחרי התיקו מול עירוני קרית שמונה שהגדיל את הפער בצמרת לשמונה נקודות. מאמן הקבוצה פאולו סוזה התייחס בסיום המשחק לתחושות שלו בעקבות התוצאה: "מצד אחד אני מרוצה, כי ראיתי את הקבוצה מפיקה את אחד המשחקים הטובים העונה בליגה נגד קבוצה חזקה בבית. מעשית הם כמעט ולא סיכנו אותנו והעדיפו לשחק עם הרבה שחקנים מאחור, מה שדרש מאיתנו הרבה תשומת לב ועבודה. במחצית הראשונה היינו דומיננטים והיו לנו מספר הזדמנויות לכבוש ולהשיג יתרון. המחצית השנייה היתה פחות או יותר מאוזנת ונתנו ליריבה שלנו מספר הזדמנויות, משום מקום, לחשוב שהם יכולים להשיג את הנקודות. בסופו של דבר זה גם קרה ולכן התחושה שלי היא לא הכי טובה, כי שלטנו לחלוטין, הגיע לנו לנצח ושיחקנו ממש טוב".

המאמן המשיך: "טעויות הן חלק מהמשחק, אלו דברים שיכולים לקרות. בשביל להתקדם כמועדון, כקבוצה, כשחקנים, אנחנו צריכים להתרכז בפילוסופיית המשחק שלנו ואם לא עשינו את זה טוב זה לא בגלל טעות של שחקן כזה או אחר. אני מקווה שזה לא יקרה במשחקים הבאים, כי בסך הכל היינו קבוצה טובה יותר והיינו ראויים לניצחון. אנחנו מסתכלים רק על המשחק הבא. זה קצת מאכזב לצאת עם נקודה אחת ממשחק כזה קשה מול קבוצה חזקה שעושה הגנה טובה. הסטטיסטיקה שלהם במשחקים האחרונים היתה מדהימה, אבל הגענו לפה ושיחקנו ממש טוב".

סוזה נשאל על שינוי התפקוד של מספר שחקנים על המגרש והסביר: "לפעמים אנחנו דורשים משחקנים לשחק בצורה שהם לא רגילים אליה, אבל אנחנו מאמינים בהם ועובדים על זה קשה באימונים. דברים לא קורים משום מקום. דברים קורים כי אנחנו עובדים עליהם בשביל שבואו לידי ביטוי על הדשא ועד כה אנחנו דיי מצליחים. השחקנים מבינים מה נדרש מהם בכל משחק וגם היום הם הביאו את מה שציפינו מהם למגרש".

כובש הצמד ערן זהבי התייחס לטעות בשער השוויון של המארחים: "אין ספק שהיו עצבניים בסיום המשחק אבל זה לא בגלל שחקן כזה או אחר. אנחנו מנצחים כקבוצה ומפסידים כקבוצה. עשינו טעות לא מחוייבת בגול הזה, אבל בסך הכל היה לנו משחק טוב מאד היום ומגיע כל הכבוד לכולם, גם לקרית שמונה שהם קבוצה מצוינת. אנחנו עם הפנים קדימה. אין ספק שזה פספוס ובעיקר אחרי יכולת מאד טובה שלנו באחד המגרשים הקשים שיש בארץ. נאחל להם בהצלחה בגביע ולנו בהצלחה בליגה".

זהבי התייחס גם לתקופה הקרובה שתכריע את גורל המאבק בצמרת הליגה: "המטרה היא מתחילת העונה כל הזמן להתקדם, כל הזמן לעשות תוצאות יותר טובות, להיראות יותר טוב. אני שמח שבשבועות האחרונים אנחנו נראים קצת יותר טוב, היתה לנו קצת ירידה ועכשיו אנחנו בעלייה. זה חשוב לשמור על היכולת ועל התוצאות ואנחנו מסתכלים קדימה".

ברק בדש שחזר למגרש בו שיחק עד לחודש ינואר האחרון זכה לטקס מרגש עוד לפני המשחק וסיפר על החוויה שלו מההתמודדות: "אין ספק שזה לא היה עוד משחק בשבילי, היו לי כמעט ארבע שנים מדהימות פה ונהניתי מכל רגע, אבל היום אני נמצא במקום אחר וכמובן שאני רוצה להצליח עם מכבי. אני מאחל לקרית שמונה שישיגו את כל המטרות שלהם ויצליחו כי זאת קבוצה שבאמת יקרה לליבי".

החלוץ התייחס גם למשחק עצמו: "בשורה התחתונה היה לנו משחק טוב היום. שלטנו במשחק, במיוחד במחצית הראשונה, והצלחנו להוביל פעמיים. אבל קיבלנו גול, קצת לא מחויב, ולא הצלחנו לנצח, אבל מי כמוני יודע כמה זה מגרש קשה וכמה הם קבוצה מאד ביתית. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. אין ספק שיש לנו פער שיהיה לא פשוט לסגור אותו ואם אנחנו נופיע במשחקים הבאים כפי שהופענו היום אין לי ספק שבסוף נשמח".

ביום ראשון יארחו הצהובים בבלומפילד את מכבי חיפה, אחרי שכבר ניצחו את החניכים של בנאדו פעמיים העונה: "אנחנו מאד רוצים לנצח את מכבי חיפה בשבוע הבא, לא בגלל האלמנט ההיסטורי של שלושה ניצחונות בעונה כמו בשביל לעשות עוד צעד בדרך לאליפות. זה משחק לא קל, מכבי חיפה נגד מכבי תל אביב זה תמיד משחק טוב, אבל בבלומפילד אנחנו צריכים לקחת את הנקודות".