צמד דרמטי של אליאל פרץ החזיר את הצהובים מפיגור כפול לשוויון בוולפסון

יום של דרבי בנוער ובבוגרים יצא לדרך בצורה הדרמטית ביותר עם תיקו 2-2 למכבי ת"א 'שחר' נגד הפועל ת"א. בסיבוב הקודם הצהובים הראו עליונות וניצחו 1-4 ובחיפוש אחר ניצחון נוסף שישאיר אותם במרחק סביר מהפסגה הצהובים חיפשו לפתוח גם היום בצורה דומיננטית. שלוש הזדמנויות רצופות בדקות 10-12 כמעט והעניקו לחניכים של זיו אריה את הפתיחה שציפו לה אך שקד אזולאי, סוהיל ארמלי ועמית פרחי לא מצאו את המסגרת. קצב ההזדמנויות נרגע לאחר מכן כאשר יונתן כהן ניסה מרחוק ומנגד סהר חסון עצר את אקס מכבי, שגיב יחזקאל במחצית ראשונה שהסתיימה ללא שערים.

שוער מכבי ת"א 'שחר' שמר על עירנות גם שתי דקות בתוך המחצית השנייה ועצר בעיטה של רז נחמיאס אך בדקה ה-63 המארחים עלו ליתרון. רמזי ספורי כבש מהנקודה הלבנה ושלוש דקות מאוחר יותר היתרון הוכפל משער של מיכאל חמו. התוצאה נשמרה עד הדקות האחרונות של המשחק אך הצהובים לא ויתרו גם לאחר שנשארו בעשרה שחקנים לאחר שיונתן כהן הורחק בצהוב שני. קרן של אופק ברזני עשר דקות לסיום עברה על פני ההגנה ואליאל פרץ קפץ על המציאה ונגח פנימה מקרוב. המומנטום הצהוב המשיך לצבור תאוצה לקראת הסיום ולאחר ניסיון מרחוק של אופק ברזני דור פרץ נשלח לרחבה והוכשל תוך כדי ניסיון הבעיטה. אליאל פרץ לקח אחריות והשלים צמד שקבע שוויון 2-2 דרמטי.

הדרמה כמעט והתעצמה עוד יותר בדקה ה-90 כאשר אליאל פרץ התקרב לשלושער עם נגיחה שחלפה סמוך מאוד לקורה. בשניות הסיום גם הפועל נשארה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של דסליי טגניה והשריקה הבאה הייתה זו שסימנה את סיום המשחק בתיקו 2-2. לצערם של הצהובים גם למכבי חיפה הדקה התשעים האירה פנים והניצחון שלה בדרבי החיפאי הגדיל את הפער בפסגה לשבע נקודות, שלושה מחזורים לסיום. בשבת הבאה תארח מכבי ת"א 'שחר' את הפועל חיפה.