שער של גיא אביב הספיק רק לתיקו ביתי למרות לחץ גדול של הצהובים

עם שלושה מחזורים לסיום העונה ופער של שבע נקודות מהמקום הראשון מכבי ת"א 'שחר' אירחה היום את הפועל חיפה בניסיון לשמור על סיכוי לאליפות. החניכים של זיו אריה הראו מהפתיחה כי הם לא איבדו תקווה והפעילו לחץ על שער האורחים. דור פרץ שחוזר לכושר משחק לאחר פציעה ארוכה החמיץ בסנטימטרים שער ראשון כבר בדקה השנייה. שקד אזולאי מצא את רומאו נופי בשער חיפה מוכן ואליאל פרץ היה הקרוב ביותר בדקה ה-26 עם בעיטה חזקה שפגעה בקורה. אופק ברזני שפתח בהתקפה ניסה גם הוא את מזלו לקראת סיום המחצית אך מצא רק את הרשת החיצונית.

לאחר הצמד שלו בדרבי לפני שבוע אליאל פרץ שוב היה פעיל בהתקפת הצהובים והתקרב שוב לשער בפתיחת המחצית השנייה. דור פרץ המשיך את הלחץ וסחט משוער האורחים הדיפה נוספת מבעיטה מסוכנת מרחוק. דווקא בתוך הלחץ של הצהובים ובניגוד למהלך המשחק קרן של האורחים הביאה לשער הראשון במשחק לאחר שהכדור ניתז ממגן מכבי שחר פיבן לרשת של סהר חסון. השוויון לא איחר להגיע וכעבור חמש דקות גיא אביב שהוסט במחצית השנייה להתקפה קיבל מסירת עומק מצוינת מדור פרץ והכניע את רומאו נופי.

לקראת הסיום עמית פרחי המחליף פגע בקורה ודניאל גרץ ודור פרץ התקרבו גם הם לשער בשניות הסיום אך הצלה מהקו והדיפה של השוער מנעו מהפך וקבעו שוויון 1-1 בסיום. הצהובים שמרו על סיכוי תיאורטי לאחר שמכבי חיפה הפסידה 1-0 למכבי פתח תקווה שבשבת הבאה תארח את מכבי ת"א 'שחר'.