מכבי תל אביב מגיעה לעורק הראשי של ישראל עם חנות קונספט חדשה בדיזנגוף 147

מי מאיתנו לא זכה לבקר בחנות המזכרות של ברצלונה או באיירן מינכן בביקורו האחרון ב'קאמפ נואו' או ב'אליאנץ ארינה'. תרבות המרצ'נדייז וחנויות המזכרות הפכו ליעד עלייה לרגל בקרב אוהדי הכדורגל ברחבי הגלובוס והחל מהיום גם בתל אביב. מועדון הכדורגל מכבי תל אביב שמח לתקוע יתד בעולם הצרכנות הישראלי עם חנות חדשה  של מוצרים ואופנה כמקובל במועדונים הגדולים בעולם. חנות המוצרים הרשמית החדשה שהוקמה בלב העיר תל אביב מציעה את כל מה שאוהד מכבי תל אביב צריך. מגוון רחב של למעלה מ- 300 פריטים יעניקו לאוהדים מענה בכל תחומי החיים.

החנות מציעה חווית רכישה מרגשת של מגוון מוצרים מקוריים, איכותיים וחדשניים שעוצבו בלעדית עבור מכבי תל אביב. החנות מתפרשת על פני 100 מ"ר בשני מפלסים של אקססוריז ואופנה, כאשר החל מהעונה הבאה ניתן יהיה לרכוש ולאסוף את הכרטיסים למשחקי הקבוצה במקום. בקומה העליונה, עוצב קיר תהילה בו ניתן יהיה להתרשם מגביעים וצלחות האליפות בהם המועדון זכה במהלך ההיסטוריה.

נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס אמר לאתר הרשמי: "השקת החנות החדשה היא עוד נדבך בדרך להשגת המטרות שלנו כמועדון. אנחנו תמיד שואפים להעניק לאוהדים חווית כדורגל שיוצאת מגבולות המגרש ומנסים להמשיך ולהשתפר באופן עקבי במה שאנחנו מציעים להם. מכבי ת"א עושה היום צעד נוסף בעולם המרצ'נדייז והלייף סטייל ומעניקה לאוהדי הקבוצה חווית קניה התואמת את הסטנדרטים של המועדון".

https://www.youtube.com/watch?v=ObmN8aJBix4&feature=youtu.be

חנות המוצרים החדשה עוצבה ע"י המעצב ירון טל בהשראת חנויות המוצרים של המועדונים  המובילים באירופה. ירון טל: "הרעיון היה מהתחלה להעניק למקום תחושה מיוחדת של חנות לייף סטייל ולא ליצור עוד חנות ספורט. כדי להעניק חוויה מלאה שילבנו אלמנטים בולטים מעולם הכדורגל כמו רשת השער, לוקרים ואפילו ספסל השחקנים שמקבל ביטוי בחנות".

בין מגוון המוצרים: בגדי תינוקות, קולקציית ביגוד ומוצרים נלווים לקיץ הקרוב, כובעי NEW ERA, כוסות לבירה ולצ'ייסרים, מוצרי חזרה לבית ספר, פריטי אספנות במהדורה מוגבלת, מארזים וחבילות שי ממותגות וכמובן חולצת המשחק הרשמית בהדפסה אישית ושאר מוצרי הדגל של המועדון.

כתובת החנות

רחוב דיזנגוף 147, תל אביב

דרכי הגעה

תחנת רכבת מרכז – קו 5 או 61, תחנה מרכזית חדשה – קו 5 או 204, תחנת רכבת השלום/קניון עזריאלי – קו 239, רידינג – קו 39, דיזנגוף סנטר – הליכה על דיזנגוף לכיוון צפון במשך כ- 10 דקות או קו דן 5 או 66, מהטיילת – קו 4 או 204.