ילדים א' דרום יכולים להבטיח לעצמם בשבת את האליפות, ילדים ב' דרום ינסו להתקרב לדאבל

קבוצות מחלקת הנוער של מכבי תל אביב מתקרבות לשלבים האחרונים של עונת 13/14 כאשר לחלקן מצפה סיום עונה מותח. קבוצת הנוער תסיים את העונה שלה מחר (שבת, 11:30) כאשר תארח את הפועל באר שבע בקרית שלום. לקבוצת נערים א' נותרו עוד שלושה משחקים עד לתום העונה ותחילת טורניר אלוף האלופים. החניכים של אליעזר בן אהרון יארחו (8:30) את מכבי נתניה בקרית שלום. מכבי ת"א 'אלי פוקס', קבוצת נערים ב' של המועדון שכבר הספיקה להשלים דאבל בעונה מצוינת שלה תתארח בשבת (8:30) אצל מכבי עירוני בת ים.

קבוצת נערים ג', מכבי תל אביב 'אלדד' תתארח בשבת (12:30) במגרש בקרית יובל אצל הפועל ירושלים למשחק האחרון שלה בעונת 13/14. גם עבור שחקני נערים ג'2 המשחק הקרוב יהיה האחרון עונה זו כאשר הם יתארחו אצל בית"ר חיפה (12:30) במגרש ע"ש אבי רן. לילדים א' דרום המשחק הקרוב יכול להיות חגיגי אך לשם כך הם צריכים לנצח את מכבי חיפה במגרש בנהלל (13:00). החניכים של אייל צחי מובילים את טבלת ליגת ילדים א' מרכז בהפרש של 8 נקודות מהמקום השני עם שלושה מחזורים לסיום וניצחון מחר יעניק להם את התואר.

קבוצת ילדים א' צפון תתארח בקרית חיים (8:30) אצל הפועל חיפה כאשר גם לה נותרו שלושה מחזורים לסיום העונה בליגת ילדים א' שרון. ילדים ב' דרום שזכו העונה בגביע המדינה ומובילים את הליגה שלהם בהפרש שערים עם שלושה מחזורים לסיום יתארחו במתחם בית וגן (9:00) אצל בית"ר ירושלים. לילדים ב' צפון מחכה משחק ביתי בהדר יוסף (8:30) נגד הפועל רעננה. כל קבוצות המחלקה ייטלו חלק בהקפות סיום העונה במחצית משחק הקבוצה הבוגרת מחר (20:00) בבלומפילד נגד בני סכנין. כל קבוצות המחלקה שזכו בתארים יציגו אותם לראווה במהלך ההקפות.