זוכי הדאבל הטריים של נערים ב' המשיכו לנצח, ניצחונות גם לנערים ג' ולקבוצות הילדים

שלושה ימים לפני גמר הגביע שלה יצאה קבוצת נערים א' של מכבי תל אביב למשחק חוץ קשה במסגרת הליגה נגד מכבי פתח תקווה. החניכים של אליעזר בן אהרון המדורגים במקום השני לא הצליחו לכבוש נגד השלישית בטבלה במשחק שהסתיים ללא שערים. למכבי תל אביב 'עודד' נותרו עוד שלושה משחקים לסיום העונה אך לפני כן כאמור גמר הגביע באצטדיון ר"ג נגד מכבי חיפה ביום שלישי הקרוב (17:30). קבוצת נערים ב' שהשלימה דאבל באמצע השבוע לאחר שזכתה באליפות המשיכה לנצח עם 1-2 ביתי על הפועל ראשון לציון.

האורחים עלו ראשונים ליתרון מפתיע אך הסקורר של מכבי ת"א 'אלי פוקס', עומר לקאו (40 שערים בכל המסגרות) נכנס לעניינים והפך את התוצאה עם צמד שערים, אחד מהם מהנקודה הלבנה. נערים ג' רשמו ניצחון נאה עם 0-6 על עמישב פתח תקווה בעזרת שלושער של אילון אלמוג ושערים של אדג'י הפורד, ניל גולדברג ונדב ראובני. נערים ג'2 ספגו הפסד ביתי מפתיע 3-1 לבית"ר טוברוק כאשר אופק קירשנבוים כבש לזכות מכבי. לחניכים של חיים סיטון מחכים שני משחקים לסיום העונה, הראשון מביניהם משחק השלמה נגד מ.ס נשר ביום שלישי הקרוב.

קבוצת ילדים א' דרום המשיכה את העונה הטובה שלה עם ניצחון נוסף, 2-0 בחוץ על בית"ר רמלה משערים של טל דאון ואדיר חרדון. גם ילדים א' צפון הנמצאים בשלבי הסיום של עונה טובה רשמו אתמול ניצחון כאשר גברו במשחק ביתי 1-2 על מ.ס קדימה צורן. ילדים ב' דרום שזכו העונה בגביע המדינה ומובילים את הליגה המשיכו בכושר הטוב שלהם כאשר גברו 0-10 על עירוני מודיעין. ילדים ב' צפון גברו 1-0 במשחק חוץ על מכבי הרצליה.