הגמר השישי העונה של קבוצות המחלקה הסתיים עם גביע שישי לאחר ניצחון 0-4 של מכבי תל אביב 'עודד' על מכבי חיפה

אחרי חמישה גמרים מוצלחים של מחלקת הנוער העונה עלתה קבוצת נערים א' לגמר הגביע שלה בניסיון לעשות שש משש. שחקני מכבי תל אביב 'עודד' קיבלו את מכבי חיפה כיריבה לגמר בין שתי הקבוצות הבכירות של ליגת נערים א' על. הדרך של הצהובים לגמר שנערך באצטדיון ר"ג החלה עם 0-3 חלק על בית"ר טוברוק אך ההמשך לא היה קל בכלל. החניכים של אליעזר בן אהרון ניצחו בבעיטות הכרעה מהנקודה את שמינית הגמר נגד גדנ"ע ת"א, רבע הגמר נגד הפועל ת"א וחצי הגמר נגד בני יהודה.

את הגמר היום פתחו הצהובים בצורה טובה ושלטו במחצית הראשונה אך חיכו להזדמנות הממשית הראשונה עד לדקה ה-29. דניאל רחימי ווידא שההזדמנות תסתיים ברשת לאחר שקיבל מסירה מכדור קרן ומצא את הפינה הרחוקה. את המחצית השנייה נערי א' הצהובים החלו בצורה חזקה כאשר דקה בלבד לאחר ההפסקה טיל של תומר אלטמן הרעיד את המשקוף. מנגד מכבי חיפה ניסתה לחזור אך חלוציה מצאו את חביב אוחיון מוכן בשער. שחקני מכבי ניצלו את העובדה שבחיפה חיפשו את השוויון ויצאו להתקפות מהירות וקטלניות.

רז יצחק וגבריאל קניקובסקי לא הצליחו להכפיל את היתרון כאשר נותרה רבע שעה בלבד לסיום אך לצהובים עדיין נותר זמן לסיום מוחץ. עשר דקות לסיום רז יצחק ניצל טעות בהגנה ורץ כל הדרך לשער השני של מכבי תל אביב 'עודד'. שתי דקות לאחר מכן דור גלילי סיפק העתק כמעט מדויק לשער של רז יצחק עם פריצה מהירה לרחבה ובעיטה מדויקת שקבעה 0-3. הקינוח היה שמור לרועי צארום המחליף שבתוספת הזמן התגבר על שחקן הגנה בתוך הרחבה וכבש את הרביעי של הצהובים שנתן את האות לחגיגות הגדולות.

שיאן של החגיגות הגיע כמובן כאשר קפטן מכבי תל אביב 'עודד', ראני חמזה ועומרי הרמתי קיבלו את גביע המדינה של נערים א' ע"ש חיים הברפלד ז"ל והניפו אותה גבוה. הזכייה של נערים א' היא כאמור השישית של קבוצות המחלקה שניצחו בכל הגמרים בהם השתתפו. קבוצות טרום ב' דרום, ילדים ג' צפון, ילדים ב' דרום, נערים ג'2 ונערים ב' הן הקבוצות הנוספות של מכבי תל אביב שהניפו העונה את גביע המדינה.