קבוצת נערים ג' נטלה חלק בטורניר 'נייקי' האירופאי שנערך באוסטריה

קבוצות מחלקת הנוער ממשיכות לייצג את המחלקה ואת הכדורגל הישראלי בטורנירים בינלאומיים שונים. השבוע קבוצת נערים ג' של המועדון, מכבי תל אביב 'אלדד' השתתפה בטורניר 'נייקי' האירופאי שנערך באוסטריה. החניכים של שלומי מיטלקה הרוויחו את מקומם בטורניר לאחר שזכו בטורניר "נייקי ישראל" שנערך ברעננה בחודש מרץ האחרון. מלבד קבוצת נערים ג' טורניר 'נייקי' האירופאי הורכב מ-19 קבוצות נוספות מרחבי אירופה שזכו בטורניר 'נייקי' המקומי במדינתן. עשרים הקבוצות חולקו לארבעה בתים של חמש קבוצות כל אחת כאשר שתי הראשונות עולות לרבע הגמר והשאר ממשיכות למשחקי הדירוג.

מכבי שובצה בבית עם אוסייק הקרואטית, קרסקו הסלובנית, ושש ההונגרית וקבוצה נוספת מפינלנד. לאחר שלושה הפסדים בבית מכבי תל אביב 'אלדד' המשיכה למשחקי הדירוג שם רשמה שלושה ניצחונות. תחילה גברו הצהובים על גוריצה הקרואטית לאחר דו קרב מהנקודה בתום משחק שהסתיים בתיקו 1-1. אילון אלמוג שכבש את השער היחיד במשחק הוסיף צמד במשחק הבא של נערי ג' שגברו 0-2 על ושש ההונגרית. המשחק האחרון של מכבי תל אביב 'אלדד' בטורניר היה המשחק על מקומות 13-14 מול פ.צ ציריך השוויצרית. הצהובים רשמו ניצחון 0-2 מצמד של גיא דהן וסיימו את טורניר 'נייקי' האירופאי במקום ה-13.

מאמן מכבי תל אביב 'אלדד', שלומי מיטלקה סיכם את השתתפות קבוצתו בטורניר: "זו הייתה התנסות יוצאת מן הכלל עבור השחקנים שלנו שלא רגילים לשחק בקצב משחק ופיזיות כמו שחווינו כאן. למרות שזמן המשחק היה ארבעים דקות בלבד כל אחד מהמשחקים הרגיש כמו שניים מלאים של שמונים דקות. בשונה מהליגה שלנו בארץ בטורניר עם קבוצות ברמה הזו אתה נענש על כל טעות וכך היה. הטורניר היה אינטנסיבי מאוד, היה עלינו עומס גדול מאוד אך שוב זו הייתה התנסות מצוינת עבורנו. מחמאות גדולות למארגני הטורניר שדאגו לתנאים ברמה הגבוהה ביותר".