קבוצת נערים ב' תחל את טורניר אלוף האלופים, נערים ג'2 ישחקו מחר את אלוף האלופים שלהם

לאחר שקבוצת הנוער סיימה בשבוע שעבר את העונה שלה שאר קבוצות המחלקה ממשיכות במשחקיהן. מכבי תל אביב 'עודד' שכבר זכתה העונה בגביע המדינה תנסה להבטיח לעצמה מקום שני בליגת נערים א' על בשני המחזורים שנותרו לסיום העונה. בשבת הקרובה (10:30) יצאו החניכים של אליעזר בן אהרון למשחק חוץ בשכונת התקווה נגד בני יהודה. מכבי תל אביב 'אלי פוקס' שזכתה העונה בדאבל של אליפות וגביע תחל בשבת את טורניר אלוף האלופים של נערים ב'. שש הקבוצות הטובות משתי הליגות הבכירות של נערים ב' יתמודדו על התואר.

במשחק הראשון מתוך שלושה המחכים לחניכים של ארז בלפר הם יארחו בשבת את מכבי נתניה בקרית שלום (9:00). קבוצת נערים ג'2 שסיימה בשבת שעברה את העונה בליגת נערים ג' שרון תשתתף בשבת הקרובה כמחזיקת הגביע בטורניר מיוחד של אלוף האלופים ע"ש ישראל בן דרור ז"ל. הטורניר שכולל בתוכו את הקבוצות הבכירות של נערים ג' יתקיים החל משעה 09:00 בבית הספר האמריקאי באבן יהודה, כאשר בנוסף למכבי ת"א הקבוצות שהעפילו הן: מכבי חיפה, הפועל בני אעבלין, מ.ס אשדוד, מכבי פ"ת, הפועל ב"ש, מכבי נתניה וקבוצה אורחת מיוחדת – מכבי לונדון. זוהי השנה השביעית שההתאחדות לכדורגל מקיימת יחד עם משפחת בן דרור את הטורניר לזכרו של ישראל בן דרור – כדורגלן עבר, מורה ומחנך שתרם רבות לספורט הישראלי ולחינוך הנוער בישראל.

קבוצת ילדים א' צפון של המחלקה תארח בקרית שלום (מרכזי, 11:00) את בית"ר חיפה למשחק חשוב. החניכים של אריק לוי מדורגים במקום השני בשוויון נקודות עם המוליכה מכבי חיפה כאשר נותרו שני מחזורים לסיום העונה. קבוצת ילדים א' דרום של מכבי תל אביב שזכתה באליפות הליגה שלה בשבת שעברה תתארח (12:00) אצל גדנ"ע ת"א. ילדים ב' צפון יתארחו בפתח תקווה (10:30) אצל הפועל המקומית וילדים ב' דרום ינסו להמשיך את הכושר הטוב שלהם ולסיים עונה מוצלחת בטעם טוב עוד יותר. לחניכים של אורי דוד נותרו שני משחקים לסיום העונה כאשר הם מובילים את הטבלה בזכות הפרש שערים. בשבת הם יארחו (10:15) את בית"ר ת"א רמלה במגרש הסינטטי בקרית שלום וינסו לשמור על הפסגה.