מחזיקת גביע המדינה זכתה גם בטורניר אלוף האלופים של נערים ג' שנערך אתמול באבן יהודה

קבוצת נערים ג'2 זכתה אתמול בטורניר אלוף האלופים של קבוצות נערים ג' שנערך במתכונת מיוחדת כאשר כל המשחקים נערכים ביום אחד. טורניר אלוף האלופים של נערים ג' ע"ש ישראל בן דרור ז"ל נערך זו השנה השביעית ברציפות בבית הספר האמריקאי באבן יהודה ומנציח את זכרו של שחקן נבחרת ישראל ומכבי פ"ת בעבר (1948-1962). הטורניר חולק לשני בתים כאשר הראשונה מכל בית מעפילה לגמר וכל משחק בטורניר חולק לשתי מחציות של 20 דקות. החניכים של חיים סיטון פתחו את משחקיהם עם ניצחון 0-2 על מכבי פ"ת משערים של גיא דהן ודסלין בלאצ'או.

הפועל אעבלין חיכתה במשחק השני ונערי ג'2 של מכבי תל אביב גברו עליה בתוצאה 0-7. ירדן שועה, פרינס תומס, דסלין בלאצ'או, נאור כהן, איתי שאולי, נתנאל פרץ ורוני פטרובסקי כבשו. במשחק השלישי והאחרון בשלב הבתים ניצחו הצהובים את מכבי חיפה 0-2  משערים של דסלין בלאצ'או וגיא דהן. הניצחון השלים מאזן מושלם בשלב המוקדם שהעניק לנערים ג'2 את המקום הראשון בבית וכרטיס למשחק הגמר. היריבה בגמר הייתה מכבי נתניה ולאחר ששתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש בזמן החוקי המשחק והטורניר כולו נגרר להכרעה מהנקודה הלבנה.

בעיטות מוצלחות של דסלין בלאצ'או וגיא דהן במקביל לעצירה של שוער הצהובים יניב גולדשטיין העניקו ניצחון 1-2 בדו קרב כדורי העונשין וזכייה בטורניר אלוף האלופים של נערים ג'. דסלין בלאצ'או שכבש שלושה שערים נבחר למצטיין הטורניר כאשר גם ירדן שועה בלט עם שער ושלושה בישולים. במשחקים נוספים של קבוצות המחלקה שנערכו אתמול קבוצת נערים א', מכבי תל אביב 'עודד' גברה בשכונת התקווה 4-1 על בני יהודה ותסיים את העונה במקום השני. המשחק במסגרת המחזור הלפני אחרון בליגת נערים א' על נפתח עם שער יתרון במחצית הראשונה של הבלם יונתן פלדמן. הצהובים הגדילו את היתרון שלהם ל 3-0 במחצית השנייה עם שערים של דור גלילי ועמרי הרמתי. רז יצחק חתם את התוצאה הסופית בדקת הסיום לאחר שער מצמק של המארחים.

קבוצת נערים ב' של מכבי תל אביב החלה אתמול את טורניר אלוף האלופים עם משחק ביתי נגד מכבי נתניה. החניכים של ארז בלפר הובילו 0-1 משער של גיא שטח אך לצערם היתרון לא החזיק מעמד עד לסיום כאשר האורחים כבשו שער שוויון בתוספת הזמן. ילדים א' דרום שכבר זכו באליפות רשמו ניצחון גם במחזור הלפני אחרון של ליגת ילדים א' מרכז עם 4-0 בחוץ על גדנ"ע ת"א. גל פורת כבש צמד, עמית מורדכייב ואדיר חרדון הוסיפו.

ההכרעה בצמרת ליגת ילדים א' שרון תידחה לשבוע הבא לאחר שאתמול במחזור הלפני האחרון נשמר הסטטוס קוו בין ילדים א' צפון של מכבי ת"א למכבי חיפה. שתי הקבוצות צמודות אחת לשנייה בהפרש שערים כאשר מכבי ת"א המדורגת במקום השני גברה אתמול 0-3 על בית"ר חיפה. ילדים ב' דרום גברו אתמול 0-13 על בית"ר ת"א רמלה ויוכלו לזכות באליפות ולהשלים דאבל אם ינצחו בשבת הבאה את בני יהודה. ילדים ב' צפון גברו 1-0 בחוץ על הפועל פתח תקווה.