הערב בשעה 19:00 תפתח מכירת כרטיסים נוספת למנויים בלבד באתר האינטרנט של 'לאן'

אחרי שכל הכרטיסים שהגיעו בתחילת השבוע כבר נחטפו, הערב תפתח מכירה נוספת של כרטיסים למשחק החוץ מול הפועל באר שבע. המכירה למנויים בלבד תיפתח בשעה 19:00 בדיוק באתר האינטרנט של 'לאן' לאחר שהקבוצה קיבלה 1400 כרטיסים נוספים. לאור לוח הזמנים הצפוף וחוסר התנאים בקופות אצטדיון 'וסרמיל' החלוקה תתבצע בימים שישי ושבת באצטדיון בלומפילד. מכבי תל אביב החליטה לא לקחת סיכון בפתיחת קופה לחלוקה בבאר שבע לאחר שבמשחק האחרון אוהדים עברו חוויה לא נעימה כאשר החשש לפגיעה פיזית עומד בראש סדר העדיפויות.

ביום שישי בין השעות 12:00-17:00 וביום שבת בין השעות 10:00-13:00 יעמדו לרשות האוהדים שירכשו כרטיסים באמצעות אתר האינטרנט קופות איסוף כרטיסים באצטדיון בלומפילד סמוך לשערים 10-11. בעת האיסוף יש להגיע עם כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה וכרטיס המנוי של העונה הנוכחית. מי שלא יאסוף את הכרטיסים עד שבת יזוכה ולא יחויב על הכרטיסים.

שימו לב: המכירה לבעלי מנויים בלבד, ללא אוהדים שרכשו חבילות פלייאוף.

אוהדים מהדרום הרחוק או הצפון הרחוק שהצליחו לרכוש כרטיסים ולא יכולים להגיע לאסוף אותם מבלומפילד מוזמנים לשלוח מייל עם מספר ההזמנה לכתובת Maccabi@leaan.co.il ולתאם איסוף בבאר שבע. רק בקשות מיוחדות יתקבלו.

חל איסור מוחלט על אוהדי הקבוצות להיכנס ליציע הקבוצה האחרת, אוהד שיזוהה ביציע הקבוצה האחרת יורחק מתחומי האצטדיון וכספו לא יושב לו.

 מחירי כרטיסים:

מבוגר – 88 ₪

ילד/חייל/אישה (סטודנט לא נכלל) – 44 ₪

לרכישה החל מהשעה 19:00 לחצו כאן

במקביל יכולים האוהדים הצהובים לרכוש  מראש כרטיס הלוך-חזור להסעה מסובסדת שתצא מצומת חולון בשעה 17:00.