מאמן הקבוצה הבהיר מהי המטרה בוסרמיל: "אני רוצה לראות מנטליות של ווינרים"

משחק החוץ השלישי ברציפות של מכבי מזמן לה מפגש נוסף (שבת, 20:40) עם היריבה העיקרית שלה במשך כל העונה, הפועל באר שבע. הצהובים מגיעים למשחק עם יתרון של עשר נקודות על פני באר שבע שבמקום השני כאשר נותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה. לקראת המשחק המסקרן הקבוצה ערכה הבוקר אימון ומסיבת עיתונאים שנפתחה בהתייחסות של פאולו סוזה לאובדן של מאמן ושחקן העבר, לופא קדוש שהלך אתמול לעולמו: "אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחת קדוש, לפי כל מה ששמעתי עליו הבנתי שלופא היה אדם מאוד לבבי שכולם אהבו אותו. תנחומיי שוב למשפחה ואני מקווה שהם יהיו חזקים ויישארו גאים בכל מה שלופא עשה בחייו".

לאחר שני הפסדים הקבוצה מקווה לחזור למסלול הניצחונות ולמרות שתיקו יספיק לאליפות שנייה ברציפות סוזה מבהיר כי המטרה היא לנצח: "אנחנו תמיד רוצים לנצח ולכן אנחנו ראשונים, אני מכין את הקבוצה לנצח משחקים וגם במשחק הקרוב זו תהיה הכוונה. המומנטום לא מאוד טוב לשתי הקבוצות, אבל אנחנו רוצים להישאר בראש הליגה. המשחקים מולם תמיד מאוזנים ואנחנו רוצים לשנות את מה שקרה במשחק הראשון שם, אני רוצה לראות את המועדון עם מנטליות של ווינרים".

לקראת משחק החוץ השלישי ברציפות ניסה המאמן לנתח את שני משחקי החוץ האחרונים של הקבוצה: "במשחק נגד סכנין זה לא היה קרוב לסגנון שלנו אבל בדרבי שלטנו והגענו ליותר הזדמנויות, למרות שבסופו של דבר הפסדנו. אנחנו צריכים להיות אפקטיביים בהזדמנויות שאנחנו מקבלים במשחק ואני מקווה שבשבת יהיו לנו מספיק הזדמנויות בכדי לנצח. יש לנו הרבה משחקי חוץ ומקווים שבמשחק החוץ השלישי נוכל לנצח ולחזור לבלומפילד כדי להמשיך בהתקדמות".

https://www.youtube.com/watch?v=-jCT7QCQULM

לקראת המשחק שיכול להעניק לצהובים את התואר דיבר סוזה על התחושות שלו: "אני נרגש מהיום הראשון שהתחלתי לאמן את מכבי. לזכות בתואר אחרי עשר שנים זה קשה ולעשות את מה שאנחנו עושים השנה זה קשה גם כן ולכן אני רוצה לסיים את הליגה בצורה טובה". כנשאל על ההבדלים בין ישראל להונגריה בה אימן לפני שהגיע למכבי אמר המאמן: "התרבות פה שונה מהתרבות בהונגריה וגם רמת הכדורגל שונה. זו לא מדינה קלה אבל אני חושב שכולם צריכים להיות יותר חיוביים ומציאותיים כי אני מאמין בכדורגל פה. כמאמן אני רוצה שהשחקנים יראו את מה שהם יודעים, אחד הדברים החשובים הם ששחקן יבוא מאושר ויתפקד טוב כי כך השחקנים מרוצים וצומחים ויש להם אלמנטים נוספים להתפתח בהם על המגרש".

החלוץ ברק בדש שלא שיחק בדרבי האחרון בגלל כרטיסים צהובים ויחזור לסגל בשבת דיבר על התחושות בקרב השחקנים: "אולי מבחינתכם האליפות שלנו לא תהיה מרגשת אבל מבחינתנו זה מאוד מרגש, כל אליפות היא עוצמתית ויש לה את החוויות שלה. למרות שני המשחקים האחרונים אנחנו רוצים לבוא כל משחק ולנצח ומקווים לעשות את זה גם בב"ש ולקחת אליפות. אני לא חושב שיש לנו אדישות באיך שאנחנו משחקים, יש משחקים שאתה מגיע ודברים לא הולכים. בסכנין לא הגענו למשחק ובדרבי רצינו מאוד לנצח, השחקנים הרגישו את זה על המגרש אך הפסדנו וזה חלק מהמשחק. אנחנו עם הפנים קדימה, מגיע לנו לזכות, הוכחנו את זה לאורך כל העונה ואני מקווה שנעשה זאת בצורה חד משמעית כדי שנהיה מרוצים מהמשחק".

"אני הגעתי רק באמצע העונה אבל עכשיו אחרי זמן מסוים שאני נמצא פה אני יכול באמת לומר שאנחנו הכי טובים ומגיע לנו. לגבי העתיד הקבוצה מנוהלת בצורה פנטסטית ורואים את זה על המגרש, אז אם זה ימשיך ככה גם בשנים הבאות מכבי תמשיך להיות פקטור רציני בליגה". החלוץ שהגיע מעירוני קרית שמונה התבקש להשוות בין האליפות שלקח בקבוצה הצפונית לאליפות שהוא מקווה לקחת במכבי: "אנחנו מדברים על אליפות כשיש לנו משחק לעבור בשבת אבל אני יכול להגיד שלזכות באליפות עם ק"ש זה משהו מיוחד של פעם בכמה שנים אבל בשבילי לזכות עם מכבי זה לא פחות מיוחד. כדי שאכן נזכה יש לנו עוד משחק לנצח ואנחנו מקווים לסיים את זה בשבת".