מכבי ת"א 'שחר' סיימה את העונה עם ניצחון ביתי על הפועל ב"ש משער של סוהיל ארמלי

עונת 13/14 בליגת העל לנוער הגיעה היום לסיומה וקבוצת הנוער של המועדון חתמה אותה בטעם טוב עם ניצחון 0-1 על הפועל באר שבע בקרית שלום. לפני המשחק נערך טקס פרידה מדור ג'אן שעלה לאחרונה לקבוצת הבוגרים ודניאל גרץ ששיחקו בקבוצת הנוער במשך שלוש העונות האחרונות וסיימו גיל נוער. השניים קיבלו פרחים מידי גדעון בריקמן – בעבר יו"ר מכבי תל אביב ומועצת ההימורים בספורט ורעייתו, הוריו של שחר בריקמן ז"ל שעל שמו קרויה מכבי תל אביב 'שחר'.

את המשחק החלו שחקני קבוצת הנוער בהתלהבות גדולה וכבשו שער מהיר מרגלי סוהיל ארמלי. הקשר מצא את הפינה של שוער האורחים עם בעיטה יפה והעלה את מאזנו העונה לשבעה שערי ליגה. גיא אביב עם נגיחה ומתן חוזז עם בעיטה חדה מחוץ לרחבה ניסו להגדיל את יתרון במחצית הראשונה אך לא הצליחו והיתרון הקטן של מכבי נשמר עד להפסקה. במחצית השנייה הצהובים יצרו מספר התקפות מסוכנות שהביאו אותם למצבי כיבוש טובים. תחילה סוהיל ארמלי הגיע מול שוער האורחים וניסה לעבור אותו לכבוש אך הבעיטה שלו התגלגלה החוצה.

לאחר מכן הקשר האחורי של מכבי, דן גלזר חיפש את שערו הראשון העונה כאשר גם הוא הגיע למצב של אחד על אחד מול השוער ולא מצא את הרשת. מנגד האורחים מבאר שבע ניסו גם הם למצוא את הרשת ולכפות שוויון אך מתן עמבר במשחקו הראשון בשער מכבי מנע זאת עם הצלה כפולה טובה. חלוץ הצהובים עמית פרחי שעלה כמחליף במחצית השנייה היה קרוב לשני של מכבי באקורד הסיום של המשחק שהסתיים בניצחון 0-1 על הפועל באר שבע. החניכים של זיו אריה מסיימים את עונת 13/14 במקום השני בטבלה עם 60 נקודות, שתיים פחות ממכבי חיפה.

הרכב: מתן עמבר, שקד אזולאי, עידן יוגב, שון גולדברג, מקסים גרצ׳קין, דן גלזר, דור פרץ, סוהיל ארמלי, מתן חוזז, גיא אביב, יונתן כהן.