אירוע בר המצווה השנתי של ילדי מחלקת הנוער נערך בכפר המכבייה

שתי קבוצות ילדים ב' של מכבי ת"א, שנתון 2001 של המועדון חגגו את אירוע בר המצווה המסורתי בכפר המכבייה. כמדי שנה מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב דואג לחוויית בר מצווה מרגשת ומיוחדת במינה עבור ילדי מחלקת הנוער המגיעים לגיל מצוות. ילדי בר המצווה השנה הם ילדי קבוצות ילדים ב' דרום של צוות המאמנים אורי דוד וקובי עוזר וקבוצת ילדים ב' צפון של עדי סומך ואלון פלג. קבוצת ילדים ב' דרום זכתה בחודש שעבר בגביע המדינה נמצאת בשלבי הסיום של עונה טובה גם בליגה. קבוצת ילדים ב' צפון הגיעה עד חצי גמר הגביע וגם היא חווה עונה טובה בליגה.

החגיגה של ילדי בר המצווה החלה באמצע החודש שעבר עם סיור בר המצווה המסורתי בירושלים שם ביקרו בין השאר בכותל ובכנסת ישראל. החוויה הושלמה כאמור עם אירוע מרהיב שנערך בכפר המכבייה וסיפק לילדים המאושרים עוד רגעים שמחים. מי שלא החמיץ את הזדמנות להגיע לאירוע החגיגי זו השנה השנייה ברציפות הוא הבעלים של מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר שנשא דברים ובירך את ילדי מכבי ת"א הנרגשים לרגל בר המצווה. מלבד גולדהאר גם מנהלה המקצועי של המחלקה, ניר לוין ומנהל המחלקה אריאל אברם נשאו דברים והתייחסו בין השאר לקבוצת הבוגרים ולאקדמיה של המועדון.

באירוע נכחו גם כל אנשי הצוות של מחלקת הנוער כולל וותיקי המחלקה ניסים סידי, יהודה ליבני וברוך עזרתי. הכרוז של הקבוצה הבוגרת שי סידי היה זה שהנחה את האירוע שהיה מושקע מאוד גם בצד האמנותי. כל באי האירוע זכו ליהנות ממופע של להקת רקדנים כאשר גם ילדי בר המצווה של המחלקה לקחו חלק פעיל בריקודים. כחלק נוסף מהחגיגות שחקני קבוצת ילדים ב' דרום הניפו את גביע המדינה ושי סידי העניק להם תחושה כאילו הם בבלומפילד כאשר הכריז את שמם כמו שרק הוא יודע. בסיום קיבלו כל ילדי בר המצווה שי מתנת מחלקת הנוער מידי מנהלי המחלקה ניר לוין ואריאל אברם וותיקי המחלקה.