אליפות שנייה העונה לקבוצות הנוער הגדילה את מספר התארים של המחלקה עד כה לשמונה 

לאחר שש זכיות בגביע המדינה ואליפות לקבוצת נערים ב' הגיעה אתמול תורה של קבוצת ילדים א' דרום. החניכים של אייל צחי יצאו למשחק חוץ נגד מכבי חיפה עם שמונה נקודות יתרון בפסגה ושלושה מחזורים לסיום. הצהובים סיימו את המשחק שלהם ללא שערים אך בכל זאת הבטיחו את האליפות לאחר שגם השנייה בטבלה, הפועל ראשון לציון סיימה את משחקה בתיקו. ילדים א' דרום זכו בתואר כאשר נותרו עוד שני מחזורים לסיום ועם ההתקפה הטובה ביותר (89 שערים) וההגנה הטובה ביותר (12 ספיגות בלבד). במשחקים אחרים קבוצת נערים א', מכבי ת"א 'עודד' סיימה בתיקו 0-0 את משחק הבית שלה מול מכבי נתניה.

החניכים של אליעזר בן אהרון שזכו בשבוע שעבר בגביע המדינה מדורגים במקום השני בטבלה כאשר נותרו עוד שני מחזורים לסיום העונה אך ללא סיכוי לזכות גם באליפות. מכבי ת"א 'אלי פוקס' שכבר זכתה בדאבל של אליפות ליגת נערים ב' ארצית דרום וגביע המדינה סיימה את העונה הסדירה עם ניצחון חוץ 2-1 על עירוני בת ים. עמית כהן ועומר לקאו כבשו לזכות החניכים של ארז בלפר להם נותר עדיין אתגר נוסף העונה, טורניר אלוף האלופים של נערים ב' שיחל בשבת הבאה. הטורניר מכיל בתוכו את שלוש הקבוצות הראשונות בליגות נערים ב' ארצית דרום וצפון כאשר כל קבוצה משחקת נגד שלוש הקבוצות מהליגה השנייה. המשחק הראשון של נערים ב' יהיה נגד הקבוצה שסיימה שלישית בליגת נערים ב' ארצית צפון, מכבי נתניה.

קבוצת נערים ג' של מכבי תל אביב סיימה את העונה שלה בליגת נערים ג' מרכז במקום השלישי לאחר ניצחון חוץ 2-1 על הפועל ירושלים. גם קבוצת נערים ג'2 המשחקת בליגת ילדים א' שרון סיימה את העונה שלה במקום השלישי לאחר ניצחון 5-1 על בית"ר חיפה במחזור האחרון. דסלין בלאצ'או עם צמד, פרינס תומס, פלג משה וארי יצחק כבשו לזכות החניכים של חיים סיטון לזכותם תואר אחד העונה בדמות גביע המדינה בו זכו בחודש שעבר. ילדים א' צפון של מכבי תל אביב רשמו ניצחון חוץ 3-0 על הפועל חיפה ושמרו על סיכוי להשלים אליפות שנייה לקבוצות ילדים א' של המחלקה.

הצהובים מדורגים במקום השני בטבלה בשוויון נקודות עם המוליכה מכבי חיפה כאשר נותרו שני מחזורים לסיום העונה. מצב דומה יש בליגת ילדים ב' מרכז שם קבוצת ילדים ב' דרום של מכבי תל אביב נמצאת בשוויון נקודות עם הפועל תל אביב בראש הטבלה. הצהובים שכבר זכו העונה בגביע המדינה הם אלו שמדורגים ראשונים בהפרש שערים ואתמול הם שמרו על הבכורה לאחר ניצחון חוץ 6-2 על בית"ר ירושלים. במשחק נוסף אתמול גברו ילדים ב' צפון על הפועל רעננה בתוצאה 0-4.