עונת 13/14 בליגות הנוער הגיעה לסיומה עם תואר עשירי העונה לקבוצות המחלקה

קבוצת ילדים ב' דרום של המאמן אורי דוד השלימה היום דאבל לאחר שניצחון במחזור הליגה האחרון העניק לה את האליפות. בחודש שעבר חגגו ילדי ב' דרום זכייה בגביע המדינה והיום הם חתמו עונה מצוינת עם ניצחון חוץ 6-1 על בני יהודה. עדן סילם כבש צמד, בר כהן, מנחם רוזנשטיין, עומר יצחקי ועומרי רם הוסיפו שער כל אחד. ילדים ב' דרום היא הקבוצה השנייה של המחלקה שמשלימה דאבל העונה והיא עשתה זאת בסטייל. מלבד הניצחון המרשים בגמר הגביע החניכים של אורי דוד רשמו מאזן כיבושים מצוין בליגה עם ממוצע יוצא דופן של קצת יותר משישה שערים למשחק.

הקבוצה השנייה שזכתה העונה בדאבל, נערים ב' הגיעה היום הכי קרוב שאפשר לזכייה בתואר נוסף – 'אלוף האלופים'. הטורניר המכיל בתוכו את שש הקבוצות הטובות משתי הליגות הבכירות של נערים ב' הגיע היום למחזור השלישי והאחרון שלו. שחקני מכבי תל אביב 'אלי פוקס' הגיעו למחזור הסיום במקום הראשון ועם ידיעה כי ניצחון עשוי להספיק לזכייה בתואר. החניכים של ארז בלפר עשו את שלהם עם ניצחון 0-1 משער של רוי רונן אך לצערם זה לא הספיק. ניצחון 0-3 של מכבי נתניה על הפועל ת"א קבע כי היא זו זכתה בטורניר בהפרש של שער זכות אחד. נתניה סיימה עם שבע נקודות והפרש שערים 2-6 משלושת המשחקים שלה לעומת מכבי תל אביב 'אלי פוקס' שסיימה עם אותו מספר נקודות והפרש שערים 1-5.

הפרש שערים הכריע גם את צמרת ליגת ילדים א' שרון כאשר קבוצת ילדים א' צפון ניסתה לסיים את העונה במקום הראשון. הצהובים עשו את שלהם עם ניצחון חוץ 3-1 על בית"ר טוברוק אך מכבי חיפה שהובילה טרם המחזור האחרון בגלל הפרש שערים עדיף ניצחה ושמרה על הבכורה. במשחקים אחרים גברה כבר יום חמישי קבוצת נערים א' של מכבי תל אביב 1-4 על מכבי חיפה. רז יצחק כבש שלושער ודור גלילי כבש לזכות הצהובים שסיימו את העונה עם תואר אחד, גביע המדינה בו זכו לאחר 0-4 בגמר על אותה מכבי חיפה. ילדים א' דרום שכבר זכו באליפות סיימו את העונה עם ניצחון ביתי 0-2 על בני יהודה, ילדים ב' צפון חתמו את העונה עם 0-9 על הפועל עליה כפר סבא.