שער של שרון זיסו עזר לצהובים לסיים את העונה בטעם טוב עם ניצחון יוקרתי על מכבי חיפה

לאחר שבמחזור הקודם הוכרעה אליפות ליגת העל לנוער לטובת מכבי חיפה, אירחה מכבי ת"א 'שחר' במחזור האחרון של העונה את האלופה הטריה וגברה עליה 0-1. לאחר שנתיים בהן הבכורה של ליגת העל לנוער הייתה בידי מכבי ת"א 'שחר' הצהובים נפרדו מהתואר אך עם טעם טוב. שרון זיסו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-54 שהשאיר את החניכים של עמיר תורג'מן במקום השני, נקודה פחות ממכבי חיפה. לפני תחילת המשחק הצהובים עשו כבוד לאלופת הנוער החדשה כאשר קיבלו את שחקני מכבי חיפה במשמר כבוד עם מחיאות כפיים וגם זר פרחים שהוענק לאורחים מחיפה.

הצהובים הגיעו למשחק לאחר סיבוב שני מצוין עם 12 ניצחונות מ-14 משחקים וקיוו להוסיף ניצחון נוסף שיסיים את הסיבוב ואת העונה כולה בטעם טוב. מאז פברואר 2009 לא רשמה קבוצת נוער של מכבי ת"א ניצחון על המקבילה מחיפה ובמחצית הראשונה התקרבו הצהובים עם הזדמנות מצוינת של לנרי קהינדה. מהעבר השני גל מלכה הרעיד את המשקוף של סהר חסון, דור חוגי נגח החוצה מקרוב והקבוצות ירדו להפסקה עם תוצאה מאופסת.

תשע דקות מפתיחת המחצית השנייה נשבר השוויון. דור ג'אן הגביה כדור מהאגף השמאלי ושרון זיסו עלה גבוה מעל כולם ונגח פנימה את שערו העשירי העונה. דור חוגי, שכבש את השוויון הדרמטי בתיקו 1-1 בין הקבוצות בסיבוב הראשון, היה קרוב שוב להשוות אך ההקפצה שלו מעל גל טובלי שנכנס כמחליף חלפה ליד הקורה. מנגד שגיא דרור קיבל הזדמנות טובה מול שוער חיפה אך בעט החוצה והשאיר את התוצאה בעינה גם בסיום, 0-1 למכבי ת"א 'שחר'. ניצחון 13 מתוך 15 משחקים בסיבוב השני לחניכים של עמיר תורג'מן.

הרכב: סהר חסון, שחר פיבן, אושר אבו, שון גולדברג, דין אקפי, ירדן פינטו, דור פרץ, שגיא דרור, שרון זיסו, דור ג'אן, לנרי קהינדה.