לאחר שנתיים כאלופי ליגת העל לנוער הצהובים נפרדו מהתואר למרות ניצחון 0-3 בנתניה

מחזור אחד לסיום העונה יצאו שחקני מכבי ת"א 'שחר' למשחק חוץ נגד מכבי נתניה כאשר תואר האליפות עדיין בהישג יד. עם 4 נקודות פחות ממכבי חיפה היו צריכים הצהובים לנצח ולקוות שחיפה לא תנצח את מ.ס אשדוד בדרך למשחק עונה אפשרי על כל הקופה בשבוע הבא. גיא אביב ושון גולדברג הורידו את הצהובים להפסקה ביתרון 0-2 ובמחצית השנייה שער עצמי קבע את התוצאה הסופית, 0-3 למכבי ת"א. למרות זאת, גם מכבי חיפה ניצחה ולקחה את תואר האליפות של ליגת העל לנוער לאחר שנתיים בהן הצלחת הייתה אצל מכבי ת"א.

החניכים של עמיר תורג'מן הגיעו למשחק בנתניה עם שישה ניצחונות ליגה רצופים שעזרו להם לצמק את הפער בפסגה ל-4 נקודות ולהכניס מתח למחזורי הסיום. המשחק בנתניה היה האחרון מבין ארבעה משחקי חוץ רצופים של מכבי ת"א 'שחר' ובמחצית הראשונה הצהובים הראו כוונות לסיים גם אותו עם שלוש נקודות. כבר בדקה ה-12 גיא אביב כבש את שערו הרביעי העונה בקבוצת הנוער והעלה את הצהובים ליתרון מוקדם. שון גולדברג שתופקד כבלם היה הכובש המפתיע של השער השני בדקה ה-35 שהוריד את מכבי ת"א 'שחר' להפסקה עם יתרון מבטיח. שער שני העונה לגולדברג.

בסיבוב הקודם סיימו הקבוצות בתיקו 2-2 ובדקה ה-51 הבטיחו שחקני מכבי ת"א שהתוצאה הזו כבר לא תחזור כאשר שער עצמי העלה אותם ליתרון 0-3. כמה דקות לאחר מכן במשחק המקביל, מ.ס אשדוד כבשה וקבעה שוויון 2-2 נגד מכבי חיפה כאשר במצב התוצאות הזה ההכרעה נדחית לשבוע הבא בקרית שלום. הצהובים שמרו על היתרון שלהם בנתניה אך פער הנקודות חזר כאשר מכבי חיפה כבשה ועלתה ליתרון 2-3.  שתי התוצאות נשארו בעינן, מכבי ת"א 'שחר' ניצחה 0-3 אך הניצחון של מכבי חיפה העניק לה את אליפות ליגת העל לנוער והפך את המשחק בשבת הבאה למשחק לפרוטוקול בלבד.

הרכב: סהר חסון, שחר פיבן, אושר אבו, שון גולדברג, דין אקפי, דור פרץ, ירדן פינטו, גיא כהן, גיא אביב, דור ג'אן, לנרי קהינדה.