שער של לנרי קהינדה (63) הספיק לצהובים בכדי לרשום ניצחון ביתי חמישי ברציפות, 0-1 על הפועל חיפה

קבוצת הנוער של מכבי ת"א רשמה היום ניצחון שביעי בשמונת המשחקים האחרונים עם 0-1 על הפועל חיפה בקרית שלום. עם שישה מחזורים לסיום העונה, במכבי ת"א 'שחר' ידעו שאת המשחק הזה הם צריכים לנצח בכדי להמשיך ולהפעיל לחץ על המוליכה, מכבי חיפה. שער בודד של לנרי קהינדה במחצית השנייה הספיק לצהובים לניצחון ביתי חמישי ברציפות המשאיר אותם במרחק 7 נקודות מהפסגה.

בסיבוב הקודם הגיעו הצהובים למפגש עם הפועל חיפה לאחר תקופה לא טובה ויצאו עם ניצחון 0-1 חשוב. למשחק היום הגיעו הצהובים בעיצומה של התקופה הטובה ביותר שלהם העונה ושאפו להמשיך אותה גם נגד האדומים מחיפה. ההזדמנות הראשונה במשחק נפלה לרגליו של דור ג'אן שסחט הדיפה מירדן קרישטול כאשר מנגד גם גל טובלי נזקק להדיפה מרגלי אדיר דהן. מלבד ניסיון נוסף של דין אקפי לא נרשמו אירועים נוספים במחצית ראשונה חלשה למדי שהסתיימה ללא שערים.

במחצית השנייה קצב האירועים עלה ויותר בעיטות לשער נראו, בעיקר מצד מכבי ת"א 'שחר'. דניאל גרץ, שכבש את שער הניצחון בסיבוב הקודם ועלה היום כמחליף סידר ללנרי קהינדה הזדמנות פז לכבוש אך החלוץ בעט החוצה. גם דור ג'אן ניסה את מזלו אך קהינדה היה זה שמצא לבסוף את הרשת בדקה ה-63. כדור ארוך של דניאל שוורצבוים מצא החלוץ הניגרי שנגח מעל קרישטול את השער החמישי שלו בליגה והשישי בסך הכל.

הצהובים שמרו על היתרון הקטן עד לסיום ורשמו ניצחון 0-1 שני העונה על הפועל חיפה שמשאיר את הסטטוס קוו בצמרת על כנו לאחר ניצחונה של מכבי חיפה על עירוני קרית שמונה. במחזור הבא יתארחו הצהובים בשכונת התקווה לדרבי הקטן של תל אביב נגד בני יהודה.

הרכב: גל טובלי, שחר פיבן, אושר אבו, דניאל שוורצבוים, שון גולדברג, ירדן פינטו, דודי אביב, שרון זיסו, דין אקפי, לנרי קהינדה, דור ג'אן.