שרון זיסו (צמד) ולנרי קהינדה המשיכו את כושר ההבקעה הטוב שלהם ועזרו לצהובים לנצח את מכבי פ"ת

לאחר הפסד מאכזב והדחה מגביע המדינה לנוער באמצע השבוע ע"י הפועל ראשון לציון חזרה מכבי ת"א 'שחר' לליגה עם משחק חוץ נגד מכבי פ"ת. הצהובים קיוו להמשיך את התקופה הטובה בליגה בה ניצחו ששה מתוך שבעה המשחקים האחרונים שלהם ומולה עמדה קבוצה עם שאיפות לברוח מהתחתית. זה התחיל טוב עבור שחקני מכבי ת"א 'שחר' שירדו למחצית ביתרון 0-2 מצמד של שרון זיסו. במחצית השנייה המארחים צימקו אך לנרי קהינדה עם שער חמישי מאז שהגיע בינואר קבעו 1-3 למכבי ת"א 'שחר'.

לאחר שהחניכים שלו שיחקו 120 דקות ביום רביעי, ערך עמיר תורג'מן מספר שינויים בהרכב הפותח. שחר פיבן חזר לשחק לאחר חודשיים ופתח בעמדת המגן הימני, דודי אביב פתח בקישור האחורי ודין אקפי חזר לצד שמאל של הקישור. שחקן אחד, שציין משחק 14 ברציפות (ליגה וגביע) בהרכב הפותח, שרון זיסו היה זה שנתן את הטון במחצית הראשונה. קשר מכבי ת"א 'שחר' כבש צמד שני ברציפות בליגה שהעלה את מאזנו לשבעה שערים בכל המסגרות והוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון מבטיח.

בפתיחת המחצית השנייה המארחים ניסו להחזיר את עצמם למשחק והצליחו לצמק את התוצאה ל-1-2. הצהובים, שבעצמם הצליחו לחזור מפיגור 0-2 באמצע השבוע נגד הפועל ראשון לציון, לא רצו לראות את הצד השני של המטבע ולא נתנו למארחים להשיג את שער השוויון. בסופו של דבר, שחקני מכבי ת"א 'שחר' הצליחו גם לכבוש שער נוסף ולהכריע את המשחק לטובתם. לנרי קהינדה כבש את שערו החמישי במדים הצהובים וקבע את התוצאה הסופית על 1-3 וניצחון שני של הצהובים העונה על מכבי פ"ת לאחר 0-1 בסיבוב הראשון.

הניצחון השביעי בשמונת משחקי הליגה האחרונים של מכבי ת"א 'שחר' משאיר אותם במקום השני, מרחק של 7 נקודות מהמוליכה, מכבי חיפה שניצחה בראשון לציון. בשבת הבאה יארחו הצהובים בקרית שלום את הפועל חיפה.

הרכב: גל טובלי, שחר פיבן, אושר אבו, דניאל שוורצבוים, שון גולדברג, ירדן פינטו, דודי אביב, דין אקפי, שרון זיסו, דור ג׳אן, לנרי קהינדה.