חמישה שערים וניצחון חמישי ברציפות למכבי ת"א 'שחר' שגברה על הפועל רמה"ש 1-5

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים עם תשעה שערי זכות ואפס שערי חובה אירחה היום קבוצת הנוער של מכבי ת"א את הפועל רמת השרון. את התוצאה של המשחק המקביל בסיבוב הראשון בו הפסידו הצהובים 3-0 יעדיפו חניכיו של עמיר תורג'מן לשכוח. את ההזדמנות לתקן את הרושם היום לקחו שחקני מכבי ת"א 'שחר' בשתי ידיים ובחמישה שערים לרשת של האורחים בניצחון 1-5 משכנע. שגיב יחזקאל (צמד), לנרי קהינדה ואושר אבו הורידו את הצהובים להפסקה ביתרון 1-4, גיא כהן השלים במחצית השנייה.

שחקני הנוער הצהובים פתחו את המשחק בסערה וכבר בדקה ה-2 מצא שרון זיסו את לנרי קהינדה שנגח את שערו השלישי בשלושה משחקים. חמש דקות חלפו והיתרון הוכפל כאשר שגיב יחזקאל המשיך בנגיעה מסירת רוחב של גיא כהן. לאחר עוד חמש דקות האורחים הגיבו עם שער מהנקודה הלבנה אך בהמשך המחצית התנועה חזרה להיות בכיוון שערם של האורחים. בדקה ה-22 אושר אבו מצא את הרשת מקרוב עם שערו השני מאז שחזר לקבוצה וכעבור עשר דקות שגיב יחזקאל השלים צמד וקבע את תוצאת המחצית, 1-4 למכבי ת"א 'שחר'.

מעבר לשערים שכבשו הצהובים החמיצו במחצית הראשונה מספר הזדמנויות קורצות כאשר לנרי קהינדה נהדף מקו השער וגיא כהן מצא את הקורה. כהן, שפתח את המשחק עם סרט הקפטן כיפר על ההחמצה כאשר קיבל כדור משגיב יחזקאל ומול השוער בעט שטוח לרשת. הצהובים שמרו על התוצאה, 1-5, עד לסיום והשלימו ניצחון חמישי ברציפות עם מאזן שערים של 1-14 בחמשת המשחקים הללו. בשבוע הבא יצאו הצהובים למשחק חוץ אצל הפועל ראשון לציון וינסו להמשיך את רצף הניצחונות הארוך ביותר שלהם העונה.

הרכב: גל טובלי, רותם בוסקילה, דניאל שוורצבוים, אושר אבו, שון גולדברג, דור בוזגלו, דור פרץ, שרון זיסו, גיא כהן, שגיב יחזקאל, לנרי קהינדה.