ילדי מכבי ת"א שהגיעו לגיל מצוות זכו לסיור בר המצווה המסורתי של המועדון בירושלים

מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ממשיך בעשייה למען ילדי מחלקת הנוער ולא רק בפן המקצועי. כמדי שנה זכו ילדי קבוצות מכבי תל אביב שהגיעו לגיל מצוות לחגיגה מיוחדת במינה עם סיור בר מצווה מטעם המועדון. מי שזכו ליהנות מהחוויה המיוחדת במינה היו שחקני קבוצות ילדים ב' דרום שזכתה לא מכבר בגביע המדינה וילדים ב' צפון של מכבי ת"א (שנתון 2001). הילדים ביחד עם הוריהם ביקרו בכמה נקודות עניין מרכזיות בבירה ובסביבתה כולל סיור בכותל המערבי ועד למקום בו מתקבלות ההחלטות החשובות במדינה, כנסת ישראל.

תחילה ערכו שתי הקבוצות פיקניק משותף לאחריו המשיכו לנקודות המרכזיות של הסיור. גולת הכותרת הייתה כמובן הכותל המערבי שם זכו ילדי מכבי ת"א לסיור מקיף שעבר בכמה תחנות וריגש מאוד את השחקנים ואנשי הצוות. השחקנים הצעירים לא וויתרו על מסורת הנחת התפילין שהפעם לוותה בריקודים ושירים עם רב הכותל. בכדי לדאוג למצב רוח טוב וגם בשביל שכולם מסביב יידעו מהיכן מגיעים הילדים, גם שירי עידוד של מכבי תל אביב היו שם.

מלבד מצב הרוח חלק חשוב נוסף של טקס בר המצווה הגיע וילדי הקבוצות קיבלו תעודת הוקרה על כך שציינו את כניסתם לגיל המצוות בכותל המערבי. ילדי בר המצווה של מכבי תל אביב זכו במהלך הסיור לבקר גם בבית הכנסת החורבה ולערוך טיול רגלי בעיר העתיקה. לאחר מכן המשיכו הילדים לתחנה האחרונה בסיור, כנסת ישראל. הילדים זכו לסיור מודרך בכנסת ולהיפגש עם חברי הכנסת אילן גילאון ורונן הופמן. בניגוד להופמן שהוא אוהד מכבי תל אביב גילאון הוא אוהד מושבע של הפועל קטמון. למרות זאת גילאון לא היסס ללבוש חולצה של מכבי ולהסתובב איתה בגאווה ברחבי הכנסת.

גם אחרי החוויות הבלתי נשכחות שעברו הורי השחקנים, אנשי הצוות ושחקני קבוצות ילדים ב' במהלך הסיור בירושלים חגיגת בר המצווה לא הגיעה לסיומה. בשבוע הבא יתכנסו כולם לאירוע בר המצווה המסורתי שייערך בכפר המכביה.