מכבי ת"א 'שחר' רשמה הפסד שני העונה עם 3-0 בחוץ להפועל רמת השרון 

מכבי ת"א 'שחר' הגיעה היום למשחק חוץ נגד העולה החדשה, הפועל רמת השרון בניסיון לחזור למסלול הנכון. לאחר שלושה ניצחונות רצופים בתחילת העונה הרצף נקטע בשבועות האחרונים עם תיקו והפסד. לצערם של הצהובים הרצף השלילי נמשך עם הפסד 3-0. המארחים עשו לצהובים חיים קשים כבר משריקת הפתיחה וירדו להפסקה עם יתרון 0-2. חניכיו של עמיר תורג'מן ניסו לחזור למשחק במחצית השנייה אך שחקני הפועל רמת השרון לא נתנו להם סיכוי ונעצו את השלישי לקראת הסיום.

שחקני מכבי ת"א 'שחר' החזיקו בכדור בדקות הראשונות וניסו לסכן את השער בעיקר בעזרת שרון זיסו ודור ג'אן. המארחים מצידם ניסו לעקוץ בהתקפות מהירות ובדקה ה-20 רק שוער הצהובים, שלומי קוסטה מנע שער לזכותם. חמש דקות לאחר מכן שוער מכבי ת"א כבר לא הצליח להושיע והפועל רמה"ש עלתה ראשונה על הלוח. הצהובים ניסו להגיב עם שתי הזדמנויות בתוך דקה של אקפי ושל ג'אן שהרעיד את המשקוף אך דקה למחצית הרשת זזה דווקא בצד השני. שלומי קוסטה הציל פעם אחת ונגע גם בכדור השני אך לא הצליח למנוע את השער השני של המארחים.

עוד לפני השער השני מכבי ת"א 'שחר' נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של דור פרץ בצהוב שני. מכבי ת"א 'שחר' ירדה להפסקה בפיגור כפול וניסתה למנוע הפסד שני רצוף במחצית השנייה. גיא כהן, עמית פרחי ושגיב יחזקאל נכנסו למגרש בניסיון לרענן את התקפת הצהובים. למרות לחץ של שחקני מכבי ת"א המארחים הצליחו שוב בהתקפה מתפרצת לעקוץ ולכבוש את השלישי לקראת הסיום. חניכיו של עמיר תורג'מן לא הצליחו למצוא את הרשת גם בדקות שנותרו וירדו עם הפסד שני רצוף, 3-0 להפועל רמת השרון.

בשבת הבאה ינסו שחקני מכבי ת"א 'שחר' להתאושש עם משחק בית נגד הפועל ראשון לציון שנפסק כי ישוחק ללא קהל, זכר לאירועי הדרבי האחרון.

הרכב מכבי ת"א 'שחר': שלומי קוסטה, רותם בוסקילה, מנסור עמאש, דור פרץ, דין אקפי, דניאל גרץ, איתם שמאי, שרון זיסו, ירדן פינטו, אסף מדר, דור ג'אן.