אסף מדר כבש צמד בדקות הסיום שסייע למכבי ת"א 'שחר' לרשום ניצחון שלישי ברציפות

מכבי ת"א 'שחר' ניצחה היום במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל לנוער את בית"ר ירושלים 2-4 במשחק שהבטיח וגם קיים. קבוצת הנוער של מכבי ת"א לא נחלה הפסד לבית"ר ירושלים מאז מרץ 2008 ובשני המשחקים בין הקבוצות אשתקד ניצחו חניכיו של עמיר תורג'מן פעמיים וכבשו ארבעה שערים בכל משחק. המסורת נמשכה גם היום כאשר הצהובים כבשו ארבעה שערים וניצחו 2-4. האורחים הובילו פעמיים במחצית הראשונה, דור ג'אן ועמית פרחי השוו לפני ההפסקה. אסף מדר שנכנס לקראת הסיום כבש צמד וקבע ניצחון שלישי ברציפות למכבי ת"א 'שחר'.

עמיר תורג'מן אמר לאחר המשחק: "אני שמח שהשגנו את הניצחון בדרך הזו. אני תמיד אומר לשחקנים שגם אם יש תקלות במהלך המשחק וסופגים שערים זה לא נורא. צריך לדעת הרים את הראש, ללכת קדימה וככה להשיג את הניצחון".

המשחק החל בקצב איטי למדי עד אמצע המחצית והשער הראשון של בית"ר ירושלים שהעיר את שחקני שתי הקבוצות. תומר ירוחם היה זה שהעלה את האורחים ליתרון עם בעיטה שטוחה ומדויקת לפינה של גל טובלי בדקה ה-17. מכבי ת"א 'שחר' הלכה קדימה בניסיון להשיג את שער השוויון שהגיע בדקה ה-36 באדיבותו של דור ג'אן שקיבל כדור עומק מדין אקפי וכבש את השלישי שלו העונה. שתי דקות לאחר מכן ירוחם כבש את השני שלו ושל בית"ר ירושלים ואקורד הסיום במחצית הראשונה היה של עמית פרחי. חלוץ מכבי ת"א 'שחר' התרומם להגבהה של דודי אביב ונגח פנימה שניות לפני השריקה למחצית.

המחצית השנייה החלה עם לחץ חזק של שחקני מכבי ת"א 'שחר' בניסיון להשיג יתרון ראשון במשחק. דניאל גרץ היה פעיל ופעמיים היה קרוב להבקיע אך נעצר ע"י שוער בית"ר ירושלים, סתיו שושן. גיא כהן היה הקרוב ביותר להבקיע כאשר בדקה ה-80 הקפיץ מעל שוער בית"ר ירושלים אך הכדור פגע רק במשקוף. כאשר היה נראה כאילו השער ממאן לבוא ונשארו מעט דקות עשה עמיר תורג'מן חילוף מנצח. אסף מדר נכנס שבע דקות לסיום ובנגיעה הראשונה כבש בקור רוח את שער היתרון של הצהובים. בתוספת הזמן מדר הכפיל את המאזן שלו כאשר התרומם להגבהה של איתם שמאי ונגח פנימה את השער שחתם באופן סופי ניצחון שלישי משלושה משחקים למכבי ת"א 'שחר'.

בשבוע הבא יתארחו הצהובים אצל הפועל באר שבע במפגש שמעלה זיכרון מתוק מחודש מאי אשתקד אז חגגו שחקני מכבי ת"א 'שחר' את הזכייה באליפות.

מכבי ת"א 'שחר': גל טובלי, איתם שמאי, שחר פיבן, דור פרץ, דין אקפי, דניאל גרץ, דודי אביב, שרון זיסו, גיא כהן, עמית פרחי ודור ג'אן.