מכבי ת"א 'שחר' תנסה לחזור לנצח כאשר תארח בשבת (11:00)  את הפועל ראשון לציון.  עדכונים חיים ובלעדיים באתר הרשמי

אחרי תיקו ושני הפסדים בשלושת המחזורים האחרונים, תהיה לקבוצת הנוער של מכבי ת"א בשבת הזדמנות לצאת לדרך חדשה. המחזור השביעי של ליגת העל לנוער זימן למכבי ת"א 'שחר' משחק בית נגד הפועל ראשון לציון בו ינסו הצהובים לעצור את הסחף ולהשיג שלוש נקודות. המשחק ייערך ללא קהל, זכר לאירועי הדרבי נגד הפועל תל אביב בתחילת החודש בגינם נפסקו לקבוצת הנוער שני משחקי בית בדלתיים סגורות וקנס כספי.

החניכים של עמיר תורג'מן פתחו את העונה בצורה טובה עם תשעה שערים ותשע נקודות מלאות משלושת המחזורים הראשונים. דווקא אז החלה נסיגה אצל הצהובים שצברו נקודה בודדת וכבשו שער אחר בשלושת המחזורים שעברו מאז. למרות הרצף השלילי הצהובים עדיין נמצאים קרוב לחבורת הצמרת במקום החמישי בטבלה עם 10 נקודות כאשר 10 הוא גם המספר בטור שערי הזכות והחובה.

לעומת מכבי ת"א, האורחים מעיר היין פתחו את העונה בצורה לא טובה ולאחר מכן השתפרו מעט. בארבעת המחזורים הראשונים צברו שחקני הפועל ראשון לציון שתי נקודות בלבד וכבשו ארבעה שערים. ניצחון חוץ 1-3 על בני יהודה ותיקו 3-3 עם מ.ס אשדוד שיפרו את מאזן השערים והנקודות של הפועל ראשון לציון והרחיקו אותה מעט מהקו האדום.

בעונה שעברה הקבוצות נפגשו כבר במחזור הפתיחה והפועל ראשון לציון הייתה אחת מתוך ארבע קבוצות בלבד בסיבוב הראשון שלקחו נקודה מהצהובים בתיקו 1-1. את הסיבוב השני פתחו הצהובים עם ניצחון בית על הפועל ראשון לציון, 1-3 כאשר קפטן הקבוצה היום, דין אקפי, כבש את אחד השערים. שחזור של תוצאה זו יתקבל בברכה אך כל ניצחון יספיק בכדי להחזיר את הצבע הצהוב ללחיים.

עדכונים חיים במשך כל תשעים הדקות ניתן יהיה למצוא בעמוד המשחק שייפתח עם תחילת ההתמודדות באתר הרשמי.