דור ג'אן עם שלושער, גיא כהן ושרון זיסו העלו את הצהובים למקום השני עם ניצחון  0-5 על הפועל ירושלים

מכבי ת"א 'שחר' אירחה היום את הפועל ירושלים במסגרת המחזור ה-13 של ליגת העל לנוער וגברה עליה 0-5. הצהובים ניצלו את משחק הבית השלישי ברציפות שלהם לניצחון על האחרונה בטבלה שמעלה אותם למאזן של 25 נקודות ושומר אותם קרובים לצמרת הגבוהה. להפסקה ירדו חניכיו של עמיר תורג'מן עם 0-4, שלושער של דור ג'אן ואחד של גיא כהן ובמחצית השנייה חתם שרון זיסו את התוצאה הסופית.

למרות הפסד מאכזב לפני שבועיים לבני יהודה בקרית שלום הצליחו הצהובים להתאושש עם ניצחון על מ.ס אשדוד וקיוו להמשיך זאת גם היום. מחצית ראשונה טובה נגד נגד הפועל ירושלים הבטיחה שהם יצליחו במשימה. דור ג'אן חגג שלושער ראשון בקבוצת הנוער עוד לפני ההפסקה. הראשון בנגיחה לאחר רבע שעה, השני בנגיחה לקורה ופנימה והאחרון ברגל ימין לקראת סיום המחצית. גיא כהן חגג שער שלישי בשני משחקים וקבע 0-4 בתום 45 הדקות הראשונות. ג'אן (7 שערים) וכהן (5) הם הכובשים המצטיינים של מכבי ת"א 'שחר' עד כה העונה.

הצהובים הורידו מעט את הרגל מהדוושה במחצית השנייה אך היו קרובים להגדיל את התוצאה במספר הזדמנויות. עמיר תורג'מן ניצל את מכסת החילופים והכניס בין השאר את שגיא דרור, עמית פרחי ודין אקפי שניסו לסכן את השער בפריצות מהאגפים. שמונה דקות לסיום הגיע השער האחרון והיפה במשחק. שרון זיסו חתך מצד שמאל למרכז ומחוץ לרחבה בעט כדור חזק לרשת הגבוהה. שער ראשון העונה לקשר שקבע את תוצאת הסיום במשחק על 0-5 למכבי ת"א 'שחר'. בשבת הבאה יחכה לצהובים משחק בית נוסף נגד מכבי נתניה בו ינסו להישאר קרובים לראשונה, מכבי חיפה שניצחה היום ושמרה על פער של תשע נקודות.

מכבי ת"א 'שחר': סהר חסון, דניאל שוורצבוים, מנסור עמאש (דור בוזגלו 46), שחר פיבן, שון גולדברג (דין אקפי 62), תמיר אברהמיאן, שרון זיסו, דניאל גרץ, אלמוג אוחיון (שגיא דרור 52), גיא כהן (עמית פרחי 62), דור ג'אן (רועי יאיר 82).

טבלת ליגת העל לנוער

לוח משחקים