הצהובים צימקו את הפער ממכבי חיפה ל-8 נקודות עם תיקו שני העונה, שרון זיסו וגיא כהן כבשו למכבי ת"א

מכבי ת"א 'שחר' אירחה היום בצהריים את מכבי נתניה וקיוותה לחבר ניצחון שלישי רצוף שיבסס אותה במקום השני בטבלה. הצהובים, ששיחקו היום בכחול כבשו ראשונים לאחר 12 דקות של כדורגל מרגלו של שרון זיסו. מזג האוויר הקר והשלוליות לא מנעו שערים נוספים במחצית הראשונה והאורחים מנתניה השלימו מהפך ועלו ליתרון 2-1 לקראת הדקה ה-30. שוויון של גיא כהן הוריד את הקבוצות למחצית בשוויון 2-2 שנשמר גם עד לסיום.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בקרית שלום בכושר טוב. מכבי ת"א 'שחר' הגיעה לאחר חמישה ניצחונות מששת משחקיה האחרונים ומכבי נתניה לאחר ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים. שחקני מכבי ת"א 'שחר' היו אלה שעלו ראשונים על לוח התוצאות בדקה ה-12 לאחר ששרון זיסו המשיך לרשת נגיחה לאחור של דור ג'אן. שער שני רצוף לזיסו לאחר שער הבכורה שלו העונה במחזור הקודם. שחקני נתניה חזרו מהר למשחק עם שער שוויון של יאיר זיו שתי דקות לאחר מכן וגם השלימו מהפך רבע שעה לאחר מכן עם דחיקה מקרוב של לי אגמי.

הכחולים של מכבי ת"א 'שחר' לא ויתרו והצליחו להשוות עוד במחצית הראשונה ולחתום 45 דקות מעניינות ומרובות שערים. הפעם היה זה גיא כהן שהיה ראשון להגיב לכדור תועה ברחבה ולהשכין ברשת את שערו השישי העונה. המחצית השנייה הייתה פחות סוערת, הן מבחינת מזג האוויר והן מבחינת האירועים, עד לדקות האחרונות של המשחק. לחץ של מכבי ת"א 'שחר' שכלל הזדמנויות טובות של גיא כהן, מנסור עמאש וגיא אביב, לא נשא פרי. תוצאת המחצית, 2-2 , נשמרה עד לשריקת הסיום שבישרה לצהובים כחולים על החמצת הזדמנות לצמק את הפער ממכבי חיפה המובילה, לשש נקודות.

החניכים של עמיר תורג'מן סיימו את המחזור ה-14 עם פער של שמונה נקודות ממכבי חיפה, שהפסידה למ.ס אשדוד, 2-0. בשבוע הבא ייפגשו קבוצות הנוער של מכבי ת"א ומכבי חיפה למפגש מסקרן בחיפה שיעניק לצהובים הזדמנות לסיים את הסיבוב הראשון קרובים 5 נקודות מהפסגה.

מכבי ת"א 'שחר': סהר חסון, שחר פיבן, מנסור עמאש, דניאל שוורצבוים, שון גולדברג, תמיר אברהמיאן, דור בוזגלו, שרון זיסו, דניאל גרץ, דור ג׳אן.

לוח משחקים

טבלת ליגת העל לנוער