שער יתרון של גיא אביב (14) החזיק מעמד רק עד לתוספת הזמן בה ספגו הצהובים שוויון דרמטי

המחזור המסיים של הסיבוב הראשון בליגת העל לנוער העניק למכבי ת"א הזדמנות להפעיל לחץ על מובילת הטבלה, מכבי חיפה. הצהובים התארחו במתחם 'קצף' בחיפה אצל המוליכה כאשר שמונה נקודות מפרידות בין הקבוצות. במשך כ-80 דקות משער היתרון של צהובים מרגלי גיא אביב היה נראה כי הצהובים יצליחו במשימתם אך אז הגיעה הדקה ה-95. שער שוויון דרמטי של דור חוגי לזכות מכבי חיפה חילק את הנקודות ושמר על הפער בין הקבוצות.

המחצית הראשונה החלה בשליטה של המארחים שהיו קרובים להבקיע מרגלי שובל גוזלן שסחט הדיפה מגל טובלי. בדקה ה-14 הצהובים עלו ליתרון כנגד מהלך המשחק. גיא אביב לא ויתר על כדור שכבר אבד לו, חטף מבלם מכבי חיפה, אמרי זייד ומול השוער בעט לרשת הגבוהה. השער של הצהובים העביר את השליטה במשחק אליהם ושרון זיסו, דור ג'אן וגיא כהן קיבלו הזדמנויות לסכן את שער המארחים. המחצית השנייה המשיכה להתנהל באותו הקצב. החניכים של עמיר תורג'מן ניסו לכבוש את השני בהתקפות מהירות ושחקני מכבי חיפה מצידם חיפשו את השוויון.

דור ג'אן היה הקרוב ביותר למצוא את הרשת בתחיל המחצית השנייה כאשר בעט מקרוב לקורה. מנגד גל טובלי רשם הצלה נוספת שהשאירה את הצהובים ביתרון שנשאר גם כאשר המשחק נכנס לתוספת זמן. לצערם של שחקני מכבי ת"א, הם גילו שכדורגל משחקים לפעמים 95 דקות ושניות לפני שריקת הסיום הם ספגו את שער השוויון הדרמטי. טעות בהגנת הצהובים סידרה לדור חוגי שער קל מול שער ריק וחלוקת נקודות בסיום.

ניצחון של הצהובים היה מצמק את הפער ממכבי חיפה לחמש נקודות ופותח לרווחה את המאבק על המקום הראשון מבחינתם. במקום זאת, הצהובים סיימו בתוצאת תיקו שנייה ברציפות וראו את פער שמונה הנקודות ממכבי חיפה שבמקום הראשון נשאר בעינו. בשבוע הבא תצא מכבי ת"א למשחק חוץ אצל בית"ר טוברוק ותנסה לחזור למסלול הניצחונות.

טבלת ליגת העל לנוער

לוח משחקים

הרכב: גל טובלי, שחר פיבן, דניאל שוורצבוים, מנסור עמאש, שון גולדברג, דור בוזגלו, תמיר אברהמיאן, שרון זיסו, גיא כהן, גיא אביב, דור ג'אן.