מכבי ת"א 'שחר' פתחה את הסיבוב השני עם הפסד 1-0 לבית"ר טוברוק משער בדקה הראשונה

לאחר סיום טוב לסיבוב הראשון, עם טעם של החמצה במחזור האחרון, פתחה היום מכבי ת"א 'שחר' את הסיבוב השני של ליגת העל לנוער. הצהובים יצאו למשחק חוץ בנתניה נגד בית"ר טוברוק בניסיון לרשום ניצחון חוץ שיפיג את האכזבה מספיגת השוויון הדרמטי בדקה ה-95 ממכבי חיפה במחזור הקודם. בסיבוב הקודם גברו הצהובים 1-3 על בית"ר טוברוק בקרית שלום במשחק שפתח עבורם את העונה. דור ג'אן, דניאל גרץ ודור פרץ כבשו למכבי ת"א 'שחר'.

למשחק היום בטוברוק הגיעו שחקני קבוצת הנוער מהמקום השלישי בטבלה עם אותו מספר נקודות כמו השנייה, עירוני ק"ש ושמונה פחות מהמוליכה, מכבי חיפה. תחילת המשחק לא האירה פנים לחניכיו של עמיר תורג'מן שפתחו עם פיגור מוקדם לאחר שספגו כבר בדקה הראשונה מרגלי שחר קלר. הצהובים כחולים ניסו לחזור לעצמם בהמשך המחצית אך לא השכילו למצוא את הרשת. התוצאה מהדקה הראשונה שהיא גם התוצאה הנפוצה ביותר במשחקי קבוצת הנוער העונה, 1-0, נשמרה עד לסיום המחצית.

במחצית השנייה ניסו הצהובים לחזור למשחק בעזרת החוליה ההתקפית שלהם. גיא כהן, שרון זיסו, גיא אביב ודור ג'אן שכבשו ביחד 16 שערים מתוך 25 של מכבי ת"א 'שחר' העונה, ניסו את מזלם אך לא הצליחו למצוא את הרשת. עמיר תורג'מן עשה חילופים בכדי לרענן את השורות אך ללא הועיל והמארחים הצליחו לשמור על היתרון הקטן עד לסיום. לחניכיו של עמיר תורג'מן זהו הפסד חוץ שני העונה והפסד ראשון מאז עוד 1-0, במחזור ה-11 לבני יהודה. במחזור הבא תארח מכבי ת"א 'שחר' את הפועל כפר סבא ותנסה לחזור למסלול הניצחונות לאחר שלושה משחקים.

הרכב: גל טובלי, דין אקפי, דניאל שוורצבוים, שון גולדברג, שחר פיבן, דור בוזגלו, ירדן פינטו, גיא כהן, שרון זיסו, גיא אביב, דור ג׳אן.