חואן טוריחו רובן ומרטינז חוברים לאוסקר גארסיה וחוזרים לצוות אימון של המועדון

חואן טוריחו ורובן מרטינז סיכמו את תנאי העסקתם במכבי ת"א ויצטרפו לאוסקר גרסיה כצוות האימון של הקבוצה. כזכור, השניים היוו את צוות האימון של אוסקר גארסיה לפני שתי עונות במדי מכבי תל אביב, זכו עם המועדון באליפות ראשונה אחרי עשור והמשיכו עם המאמן הספרדי בקדנציה שלו בברייטון מהצ'מפיונשיפ האנגלית.

חואן טוריחו נבארו, הגיע למכבי כבר בקיץ 2012 לאחר 16 עונות במועדון הפאר הספרדי ולנסיה. הספרדי שעבד כמאמן הכושר גם בקבוצה הספרדית המצליחה היה שותף לתור הזהב שלה. ב-16 העונות שלו בולנסיה זכה טוריחו עם הקבוצה בשתי אליפויות, שני גביעים, שני תארי סופר קאפ ספרדי ופעם אחת בגביע אופ"א ובסופר קאפ האירופי. בנוסף חווה טוריחו עם ולנסיה שנתיים רצופות של הגעה לגמר ליגת האלופות ב-2000 וב-2001.

רובן מרטינז קבאיירו שימש כשוער בקבוצת הנוער של ברצלונה, אחרי שלוש שנים עשה את המעבר הטבעי לקבוצה השלישית של המועדון הקטאלוני (FC Barcelona C) ושנה אחר כך לקבוצה השנייה של המועדון ששיחקה בליגת המשנה (FC Barcelona B). לאחר שלא הצליח להשתלב בקבוצה הבוגרת למעט משחק אחד בו ישב על הספסל אך לא זכה לדקות, עבר רובן לקבוצת דפורטיבה לאון מהליגה השלישית. את העונות הבאות בילה רובן בליגה הספרדית השלישית כששיחק במדי זאמורה, נובלדה, הרקולס עימה העפיל לליגת המשנה ובדאלונה. בקיץ 2010 פרש רובן ממשחק פעיל אחרי שבעונתו האחרונה החל גם לשמש כסקאוט בבית הספר לכדורגל של חריסטו סטוייצ'קוב בברצלונה. בשנתיים לפני הקדנציה הראשונה שלו במכבי עבד רובן עם אוסקר ועם עוזר המאמן קיקה אלברז בקבוצת הנוער של ברצלונה, ניתח וידאו ספציפי לשוערים וגם לקבוצה הבוגרת וליריבות.