ההתאחדות לכדורגל פרסמה את לוח המועדים המתוכנן לעונת המשחקים 2014/15

המונדיאל שמעבר לפינה קצת מסתיר לנו את העונה שבדרך, אז לטובת אוהדי הקבוצה שרוצים לתכנן את החתונה הקרובה, החופשה הבאה או סתם להתכונן נפשית למשחקי גביע המדינה, ריכזנו לכם מספר נקודות ציון לעונה הבאה. ראשון לעונה סמנו לעצמכם במרקר צהוב את ה- 23.08.14, תאריך הפתיחה של עונת המשחקים הקרובה. הליגה תסתיים מאוחר יותר ממה שהתרגלנו בשנים האחרונות, כאשר מחזור הסיום בפלייאוף העליון ישוחק ביום שבת ה- 30.05.15. הסיבה למועד הסיום המאוחר נעוצה בארבע פגרות נבחרת, יום כיפור, פסח וערב השבועות שחלים בימי שבת.

עוד קודם לפתיחת הליגה תשחקנה קבוצות ליגת העל ארבעה מחזורי גביע הטוטו החל מיום שבת ה-  02.08.14, כאשר קבוצות שישובצו לבית עם 5 מתמודדות ישחקו את מחזור המשחקים השלישי באמצע השבוע (12-13.08.14). מחזור משחקים נוסף בגביע הטוטו ישוחק ערב לפני ראש השנה.

שלב רבע גמר גביע הטוטו ישוחק בשיטת "בית וחוץ", המשחק הראשון בימים שלישי ורביעי ה- 28/29.10.14 והגומלין ב- 02/03.12.14. משחקי חצי הגמר ישוחקו בשיטה של משחק אחד וייערכו שבועיים אחר כך והגמר ייערך שבועיים אחרי חצי הגמר.

מועצת ההימורים עשויה לאשר לאלופה ולמחזיקת הגביע כרטיס אוטומטי לשלב רבע הגמר של גביע הטוטו שישוחק בשיטה של משחקי "בית וחוץ". במקרה כזה גביע הטוטו ישוחק בשיטה של שלושה בתים בני ארבע קבוצות, כאשר מכל בית תעלנה שתי הקבוצות הראשונות לשלב הנוק אאוט, אבל לנו זה לא באמת משנה.

חידוש נוסף השנה הוא משחק אלוף האלופים, ה"סופר קאפ" הישראלי, שיפגיש בין אלופת המדינה, מכבי תל אביב, למחזיקת הגביע עירוני ק"ש. נכון להיום המשחק נקבע ליום שבת ה- 12.07.14, עוד לפני שהקבוצות יחלו את דרכן במפעלים האירופים.

אפרופו אירופה, הקבוצה תחל את דרכה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות כבר ב- 15/16.07.14. מאותה נקודה נשחק מדי שבוע בימים שלישי או רביעי עד לתום הסיבוב השלישי (סך הכל ארבעה משחקים בהנחה והקבוצה תעפיל שלב). משחקי הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות והאירופה ליג ישחקו בסמוך למחזור הראשון של הליגה, כאשר המשחק הראשון ייערך שלושה או ארבעה ימים לפני מחזור הפתיחה של ליגת Winner והגומלין ייערך שלושה או ארבעה ימים לאחריו. שלב הבתים של ליגת האלופות והאירופה ליג יחל אחרי המחזור השלישי של הליגה וישוחק לאורכו ובמקביל לסיבוב הראשון של משחקי הליגה.

ואיך אפשר בלי הגביע שיוציא לדרך את קבוצות ליגת העל בימים שלישי ורביעי ה- 13/14.01.15 עם סיבוב ח' ושמינית הגמר שתשוחק כבר אחרי שבועיים. לראשונה העונה שלב רבע הגמר ישוחק בשיטת "בית וחוץ" עם הפרש של שלושה שבועות בין המשחקים. חצי הגמר ייערך בימים שלישי או רביעי ה- 28/29.04.15 וגמר הגביע שלושה שבועות אחר כך. אבל מי חושב על זה בינתיים, יש לנו מונדיאל על הראש.