אלופת אנדורה הפסידה בארמניה 3-2 אבל העפילה בזכות שער חוץ דרמטי של השוער

משחק הגומלין בין ירבאן בנאנטס לסנטה קולומה שנערך הערב קבע כי מכבי תל אביב תפגוש את אלופת אנדורה ביום שלישי הבא בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. אחרי ניצחון 0-1 במשחק הראשון בין הקבוצות התארחה הערב סנטה קולומה בירבאן בידיעה שתיקו או הפסד בפער של שער אחד עשוי להעלות אותה לראשונה בהיסטוריה לסיבוב הבא. האורחים מאנדורה כבשו שער מפתיע בדקה ה- 20, אבל כבר אחרי 9 דקות הגיע השוויון. במחצית השנייה המארחים הפכו את התוצאה, כבשו את השלישי ולמרות שנשארו בעשרה שחקנים הם כבר ראו את הסיבוב השני באופק. חמש דקות בתוך תוספת הזמן לאורחים מאנדורה כבר לא היה מה להפסיד, הם שלחו את כל השחקנים קדימה ודווקא השוער הספרדי אלוי קסאלס כבש את השער הדרמטי. המארחים יתנחמו בניצחון ביתי ראשון אי פעם במשחק אירופי.

ביום שלישי הבא (20:30) תתארח סנטה קולומה באצטדיון בלומפילד במשחק שיפתח את הקמפיין האירופי של מכבי תל אביב. פרטי מכירת הכרטיסים למשחק יפורסמו במהלך הימים הקרובים באתר הרשמי. שבוע אחר כך ייצאו הצהובים לנסיכות מהפרנאים. מועד מדויק לגומלין טרם נקבע.

סנטה קולומה (אנדורה)

דירוג באירופה: 387

הניצחון הגבוה באירופה: 01/07/2014 סנטה קולומה – ירבאן בנאנטס 0-1, אנדורה לה וויה, 19/07/2007 סנטה קולומה – מכבי תל אביב 0-1, אנדורה לה וויה

ההפסד הגבוה באירופה: 23/08/2001 פרטיזן בלגרד (סרביה) – סנטה קולומה 1-7, בלגרד

הופעות במוקדמות ליגת האלופות: 3

הופעות במוקדמות גביע אופ"א/אירופה ליג: 7

שיאן ההופעות באירופה: ג'וזף איילה (12), ג'וליה פרננדז (12)

מלך השערים באירופה: ג'וליה פרננדז (2), נורברטו אורבאני (2)