איינבינדר, בן חיים וברזני זכו בתחרות על טכניקה, דיוק ומהירות ביום האחרון של מכבי באוסטריה

החלק המרכזי של הכנות הקבוצה לעונת 14/15 יגיע היום לסיומו כאשר מכבי תמריא חזרה ממחנה האימון בעיירה באד וולטרסדורף באוסטריה. עשרה ימים של אימונים ומשחקי הכנה נחתמו היום בבוקר עם האימון האחרון של הקבוצה באוסטריה שנחלק לשניים. בחלק הראשון חולקו השחקנים לזוגות ועבדו על כוח בשיטת חדר כושר שנפרש על המגרש. בחלק השני השחקנים חולקו לשלשות לטובת תחרות בתחנות של טכניקה, דיוק ומהירות. הצוות שזכה במקום הראשון היה זה של דן איינבינדר, טל בן חיים ואופק ברזני שהקדימו את הצוות של דור מיכה, גל אלברמן וניקיטה ראקוביצה.

המקומות הראשונים זכו לעשות את הדרך בחזרה למלון באוטובוס בעוד אלה שהגיעו אחריהם הסתפקו ברכיבה באופניים או בהליכה למלון. הצוות של ערן זהבי, איתן טיבי ועומרי אלטמן שסיימו אחרונים כמו גם זה של שרן ייני, ברק יצחקי ומהראן ראדי במקום הלפני אחרון הלכו ברגל למלון. הצוות של שלושת השוערים וגם זה של פריצה, בן הרוש ומאוויס צ'יבוטה עשו את הדרך חזרה למלון באופניים. הקבוצה צפויה כאמור להמריא בשעות הערב חזרה ארצה ולחזור בהמשך השבוע לאימונים בקרית שלום. מתחם האימונים יארח גם את משחק ההכנה האחרון לקראת עונת 14/15 נגד הפועל פ"ת ביום חמישי הקרוב.

בנושא אחר, חידוש המנויים לעונת 2014/15 נכנס לימיו האחרונים כאשר המכירה תגיעה לסיומה ביום שני הקרוב בחצות. עקב התפוסה הגבוהה באצטדיון בלומפילד לא צפויה מכירה של מנויים חדשים. בעלי מנויים שלא יחדשו את המנוי עד לתאריך המצוין לא יוכלו לרכוש מנוי. במידה ותתאפשר מכירה של מנויים חדשים המועדון יוציא הודעה מסודרת לקהל הרחב. לפרטים נוספים ולחידוש המנוי לחצו כאן.

http://www.youtube.com/watch?v=njG2T9gkcDc