למרות האכזבה מההפסד, במכבי כבר חושבים על הגומלין בשבוע הבא

כבר היום בבוקר החלה הקבוצה בהכנות למשחק הגומלין שיערך בלרנקה. הקבוצה ערכה אימון במתקן אימונים סמוך למלון השייך לקבוצת נ.ק אלומיני מהליגה השנייה בסלובניה. שחקני הקבוצה ששיחקו ברוב דקות המשחק אתמול ערכו אימון שחרור ואילו שאר השחקנים אימון מלא. הקבוצה תשוב ארצה בטיסת שכר ישירה ממאריבור וצפויה לנחות בסביבות השעה 12:50 לפנות בוקר. כזכור אמש הקבוצה ספגה הפסד מאכזב לאחר שער של מאריבור בתוספת הזמן של המשחק הראשון במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות.

הקפטן שרן ייני פנה לאוהדי הקבוצה לקראת משחק הגומלין ואמר: "אני יודע שהמצב קשה ורחוק מלהיות אידיאלי כי כדורגל לא ממש נמצא על סדר היום. בבלומפילד לא היה למאריבור סיכוי נגדנו, אבל אנחנו צריכים כל אחד מכם איתנו בקפריסין, אז בואו ונוכיח שגם בלרנקה ניתן לייצר אווירה ביתית כמו שרק אתם יודעים".

מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה הוסיף לאחר המשחק: "בחצי הראשון היינו טובים יותר, לא קל לבוא לכאן ולשחק טוב, יש לנו לא מעט בעיות במדינה כרגע והיה קשה לשחקנים להתמקד בכדורגל, אבל אני עדיין גאה בשחקנים שלי על התפקוד שלהם היום ובכלל. בחצי השני היה קשה לנו לשלוט במשחק, מאריבור היו טובים יותר ומאד כאב לספוג בפעולה האחרונה במשחק. אני ציפיתי ממאריבור לשחק טוב יותר, לא ציפיתי שישחקו עם אחד עשר שחקנים מאחורי הכדור ויחכו למתפרצות, אבל כל קבוצה יכולה לשחק איך שמתאים לה ובסוף זה השתלם למאריבור. יצרנו כמה מצבים, אבל לא היינו חדים מול השער".

"אני צופה משחק דומה בשבוע הבא, אנחנו ננסה לשמור על הכדור והם ינסו לצאת למתפרצות. למרות הכל, אני חיובי ומאמין בשחקנים שהראו את היכולת שלהם בחצי הראשון כך שאין סיבה שלא נעלה. זה קשה לשחק בקפריסין, במידה והיינו משחקים בבלומפילד הסיטואציה היתה שונה לחלוטין כי יש אוירה מצוינת והקהל דוחף את השחקנים. לשחק בקפריסין זאת מכה קשה, אבל משהו שאין לנו שליטה עליו. לשחק בקפריסין זה בטח לא אותו דבר".