הקבוצה תשוב לקפריסין כדי לארח את הגומלין מול אלופת סלובניה

לאור העובדה שלא חל שינוי במצב הביטחוני ובהמשך להחלטת אופ"א לפיה לא ניתן לקיים משחקים בישראל, המועדון החליט לארח את הגומלין מול מאריבור בעיר לרנקה שבקפריסין. הקבוצה תשוב לאצטדיונה של אנורתוסיס פמגוסטה בה אירחה את משחק הגומלין מול סנטה קולומה בסיבוב הקודם. אופ״א הבהירה כי תבחן את החלטתה בהמשך, בהתאם להתפתחויות המדיניות והבטחוניות.

בהתאם להחלטת המועדון להעניק כניסה חינם למשחק הראשון באירופה לבעלי מנויים ולאור המצב שלא אפשר את מימוש ההטבה במשחק הראשון מול סנטה קולומה, מחזיקי מנוי שיגיעו לאצטדיון ייהנו מכניסה חינם למשחק בהצגת המנוי וצילום דרכון. שימו לב, ההטבה לא תהיה תקפה במשחק הפלייאוף, בין אם ייערך במסגרת מוקדמות ליגת האלופות ובין אם במוקדמות האירופה ליג.

המשחק נקבע ליום שלישי ה- 05/08 בשעה 21:00 וייערך באצטדיון הביתי של אנורתוסיס פמגוסטה ע"ש אנתוניס פפדופולוס. כרטיסים למשחק ניתן יהיה לרכוש בתחילת השבוע הבא באמצעות אתר האינטרנט של 'לאן' ובקופות האצטדיון כשעתיים לפני שריקת הפתיחה למשחק.

במקביל, המועדון פועל רבות על מנת להשיג לאוהדים את המחיר הנוח ביותר על מנת להגיע ללרנקה כדי לעודד את הקבוצה. עם זאת, העובדה כי מדובר בתקופה מאד עמוסה משפיעה במיוחד על מחירי הטיסות. בין היתר נשקלת האפשרות לחכור מטוס, על אף העובדה שגם במקרה זה המחירים תואמים את התקופה. פרטים על אפשרויות ההגעה למשחק יפורסמו בהמשך.

מחירים:

מחיר קופה: 50 ₪ (10 יורו)

מחיר אינטרנט וטלפון: 55 ₪

איסוף הכרטיסים ייעשה באצטדיון עצמו, החל משעתיים לפני שריקת הפתיחה ומותנה בהגשת צילום דרכון בעת קבלת הכרטיס.