מכבי תל אביב וניוואה לגבר חתמו על הסכם חסות למשך שלוש שנים נוספות

ניוואה לגבר, מותג הטיפוח הגברי המוביל בעולם אשר מעניק חסויות לקבוצות כמו ריאל מדריד בספרד, מילאן באיטליה ופריז סן ז'רמן בצרפת, ימשיך להעניק חסות למועדון הכדורגל מכבי תל אביב לשלוש שנים נוספות. הלוגו הכחול והמוכר של ניוואה לגבר (NIVEA MEN) ימשיך להופיע על חולצותיהם של שחקני האלופה.

חולצות ניוואה

ג'ק אנגלידיס נציג הבעלים התייחס לשתוף הפעולה: "אנו מאוד שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה שלנו עם NIVEA FOR MAN בתור אחד מהספונסרים המובילים שלנו. שיתוף הפעולה ממשיך ומתחזק מזה שלוש שנים ואנחנו מצפים להמשך שתוף הפעולה עם מותג בינלאומי מוביל כמוהו. מטרתנו היא להציע ל NIVEA FOR MAN פלטפורמה שיווקית המסוגלת למקסם את החשיפה והמכירות שלו. מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ו NIVEA FOR MAN מאמינים שהשילוב בין שני המותגים יוצר שותפות יציבה ותועלת רבה לכל אחד מהם".
רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה הוסיף: "כמותג מוביל שוק עולמי בתחום הטיפוח הגברי, גם האסטרטגיה של ניוואה היא להוביל את תחום הגברים ולהתחבר למותגים מובלים בתחום הספורט. ניוואה לגבר בוחרת להעניק את החסות לקבוצת מכבי ת"א משום שהיא משקפת את ערכי המותג: מצוינות, גבריות והצלחה".

חברת 'אלפא קוסמטיקה' המובילה ביבוא ושיווק מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה ובישום מבתי המותגים המובילים בעולם, מעניקה חסות בת שלוש שנים למועדון הכדורגל מכבי תל אביב. במסגרת החסות לוגו המותג יופיע בגב חולצות המשחק והאימון של הקבוצה כולל החולצות הנמכרות על ידי הקבוצה, ובפרגוד הראיונות של המועדון. ניוואה תקבל חשיפה מאסיבית עם שילוט קבוע ופרסום במערכת הלדים באיצטדיון בלומפילד כמו גם שילוט במתחם האימונים בקריית שלום. בכל משחקי הבית במסגרת ליגת העל (ליגת WINNER) של מכבי תל אביב יוענקו חבילות טיפוח מפנקות לשחקני הקבוצה ולקבוצות היריבות.
NIVEA FOR MAN ומכבי תל אביב יקיימו פעילויות שיווקיות משותפות הן בעולמות ה- OFFLINE  והן בעולמות ה-ONLINE  של המועדון הכוללים את מגוון פלטפורמות הדיגיטל כגון פייסבוק, אינסטגרם, YOUTUBE, טוויטר ועוד.

שחקנים ניוואה