שרן ייני נשמע מאוכזב אחרי ההפסד לסכנין אבל כבר מסתכל קדימה: "רוצים כבר אליפות"

בוקר אחרי הפסד הליגה לבני סכנין ובקבוצה כבר החלו בהכנות לקראת המשחק מול הפועל ת"א שייערך בעוד ארבעה ימים בלבד. מאמן הקבוצה פאולו סוזה התייחס לאכזבה מאמש: "הם ראויים לקרדיט ולניצחון כי הם יצרו יותר הזדמנויות לכיבוש שערים. זה מסוג הדברים שקורים במהלך העונה ולשמחתנו זה לא קורה לעיתים תכופות. זה קרה הערב כשהפער בצמרת הוא נוח יחסית, בתקווה שנחזור להיות עצמינו כבר במשחק הבא. הדרך לבנות את פילוסופיית המשחק שלנו ולהיות דומיננטים עם ובלי הכדור, והדרך לנצח בכל משחק ולהיאבק על האליפות זה רק באמצעות עקביות. אנחנו צריכים להיות עקביים בכל מקום, בכל מזג אויר, בכל משטח דשא, מול יריבים אגרסיביים, עם הכל. אתה צריך להיות מרוכז ולבוא במוכנות מלאה בשביל לנצח משחקים".

סוזה דיבר על ההשפעה של האליפות המתקרבת על השחקנים: "אם זה השפיע זה צריך להדאיג אותנו כי כשאני מדבר על עקביות אני לא מדבר על משחק אחד. אנחנו מתאמנים ומשחקים בכל יום עם חדוות משחק ועם מתח גבוה בשביל להציג משחק טוב ולהשיג את התוצאה שאנחנו מחפשים. היום זה לא הצליח ואנחנו צריכים לדאוג שבפעם הבאה זה יהיה קרוב יותר למה שאנחנו מסוגלים להציג כבודדים וכקבוצה בשביל לצבור את הנקודות".

https://www.youtube.com/watch?v=T9lf8nnKssQ

המאמן התייחס גם לחסרונם של מספר שחקני סגל במשחק אמש: "יש לנו את מה שיש לנו והיום השתמשנו בכל הכלים שלנו בשביל לנצח את המשחק. אנחנו לא יודעים אם ערן זהבי יהיה כשיר לדרבי, הוא עושה התקדמות יפה אבל כמו תמיד, התרבות של המועדון מתייחסת לכלל ולכן ערן הוא שחקן חשוב בדיוק כמו האחרים".

הקפטן שרן ייני סיכם את המשחק בקצרה: "זה לא היה המשחק שלנו, לא עמדנו כמו שאנחנו עומדים, המחויבות לא היתה מספיק טובה, הפסים לא הלכו, עד שגול מקרי הכניס אותם למשחק. לא משחק טוב שלנו, הם היו יותר מסוכנים ומגיע להם לנצח. כל הכבוד להם. ההכנה שלנו למשחק לא היתה שונה ממשחקים אחרים, לא הלך. אנחנו, כמו כולם, רוצים לקחת אליפות כמה שיותר מהר".

ולקראת המפגש מול הפועל ת"א בשבת הקרובה ייני כבר מאמין שהקבוצה תיראה אחרת: "אחרי משחק כזה אנחנו נבוא קצת יותר בטירוף למשחק הבא, קצת יותר בריכוז. אני בטוח שהפועל יבואו בריכוז כי הם לא רוצים לתת לנו מתנות וזה בטוח יהיה משחק טוב".