אצטדיונה של אנורטוזיס מסמל את המאבק בין הצד הטורקי לצד היווני בקפריסין, הערב הוא יעבור לצהוב

אחת עשרה שנים אחרי שנאלצה לנדוד להונגריה כדי לארח את מוקדמות ליגת האלופות, מכבי תל אביב מגיעה לאצטדיון אנתוניס פאפאדופולוס בלרנקה בנסיבות דומות. הבית של אנורטוזיס פמגוסטה הוקם בשנת 1986 במטרה להעניק "בית" לקבוצה שסבלה משנים של נדודים בין אצטדיונים כתוצאה מהכיבוש הטורקי. בתחילה הכיל האצטדיון 6,000 מקומות ועבר מספר גלגולים במהלך שנות האלפיים עד שהגיע למתכונת הנוכחית. בסך הכל 10,230 כיסאות בצבעי תכלת ולבן מצביעים על צבעי הקבוצה הביתית. האצטדיון סגור מארבעה כיוונים, כאשר בעשור האחרון היציע המערבי שודרג והוא מכיל שני מפלסים הכוללים את חדרי העיתונאים, חדרי ההלבשה, בר אלכוהול ואת תאי ה- VIP. היציע הצפוני נראה הרבה יותר מיושן באופיו ואולי בגלל זה הוא מהווה את "ביתם" של "הלוחמים", ארגון האולטראס של אנורטוזיס.

המגרש אושר על ידי אופ"א לאירוח משחקים בינלאומיים, בעיקר בשלבים המוקדמים של טורנירים תחת אופ"א. לעיתים האצטדיון מארח גם את הנבחרת הלאומית של קפריסין, כאשר זכור במיוחד הניצחון 2-3 על נבחרת ספרד במוקדמות יורו 2000. בעונה אחרונה האצטדיון אירח את המפגש בין אנורטוזיס פמגוסטה לגפלה השוודית במסגרת סיבוב המוקדמות השני באירופה ליג. צמד האקסים של מכבי תל אביב רוברטו קולאוטי וגונזאלו גארסיה קבעו יתרון מבטיח אחרי צמד של הארגנטינאי-ישראלי ושער נוסף של הספרדי. הגומלין הוכרע לטובת השוודים אחרי 0-4 מדהים בדקות הסיום.

למעשה, זאת תהיה הפעם השלישית בה תאלץ מכבי תל אביב לארח את משחקה במסגרת האירופית מחוץ לגבולות המדינה. בעונת 2002/03 הקבוצה אירחה את משחקיה בסיבובי המוקדמות של גביע אופ"א בעיר סופיה שבבולגריה. לסיבוב המוקדם זה הספיק עם ניצחון 0-2 על לבאדיה טאלין באסטוניה וניצחון בתוצאה זהה במשחק ה"ביתי". בסיבוב הבא המגרש בסופיה שוב האיר פנים לצהובים עם ניצחון 0-1 על בואבישטה הפורטוגלית, שלא הספיק לה אחרי הפסד 4-1 בפורטו. עונה אחר כך האלופה שוב נאלצה לנדוד, הפעם במסגרת משחקי מוקדמות ליגת האלופות. אחרי הפסד 0-1 בסלובקיה לז'ילינה הצהובים אירחו את הגומלין בבודפשט שבהונגריה והודחו אחרי 1-1. בכל מקרה, כל תוצאה דומה הערב תספיק בשביל מקום בסיבוב הבא.