מאמן הקבוצה לא מקל ראש ביריבה מחר: "לא קל לנצח משחק באירופה"

מכבי תל אביב ערכה הערב את האימון המסכם לקראת המפגש מחר מול סנטה קולומה במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. כאמור, המשחק יתקיים בעיר לרנקה, באצטדיונה של אנורטוזיס פמגוסטה, כתוצאה מהחלטת אופ"א להעתיק את משחקי הבית של הקבוצות הישראליות עקב המצב הביטחוני. עוד לפני האימון התייחס המאמן אוסקר גארסיה להתמודדות הצפויה: "כמובן שהיינו מעדיפים לשחק בבלומפילד מול כל האוהדים שלנו, אבל אנחנו מבינים שזה לא אפשרי ואנחנו חייבים לשחק פה". המאמן המשיך: כמובן שהמצב בארץ משפיע על השחקנים וגם עבורי זה לא קל להיות במדינה זרה במצב כזה אבל אנחנו מקצוענים ונצטרך להתמודד עם זה".

אוסקר הוסיף: "זאת לא ההכנה הכי טובה למשחק חשוב, אבל אנחנו לא יכולים לשלוט במצב אלא רק במה שנעשה באימונים ובעבודה שלנו לקראת המשחק. לא קל לנצח משחק באירופה, כל הקבוצות מוכנות מבחינה גופנית. סנטה קולומה החתימה כמה שחקנים ספרדים, משחק ההגנה שלהם מאד מסודר ואתם יכולים לראות כמה לא קל להשיג תוצאה טובה במשחק באירופה בתוצאות של שאר הקבוצות הישראליות באירופה. נצטרך להיות חזקים מנטאלית בשביל לנצח את המשחק הזה. סנטה קולומה מאמינים שהם יכולים לעבור ואנחנו נשתדל לעצור אותם".

https://www.youtube.com/watch?v=NE1qn4sOe50&list=UU-oWQqnf8B8a_TsmVi0mTUg

דור מיכה שהשלים תשעים דקות במשחק הראשון בין הקבוצות סיפר על היריבה: אני חושב שקצת ממעיטים בערך של סנטה קולומה. נכון שהם לא קבוצה גדולה, אבל הם שיחקו בבית שלהם וקשה לשחק מול קבוצה שמסתגרת תשעים דקות. כן הגענו למצבים ועשינו תוצאה דיי טובה אבל ברור לנו שאנחנו חייבים לשפר את היכולת. למשחק ראשון זה היה דיי בסדר ואני מניח שעם הזמן נשחק הרבה יותר טוב. זאת תוצאה שבירה, בגלל זה אנחנו חושבים רק על המשחק הקרוב ונצטרך להגיע מחר ולעשות את העבודה".

השניים התייחסו גם לקבוצת הנערים מיישובי עוטף עזה שמלווים את המסע של הקבוצה והגיעו לבקר גם באימון המסכם: "לדעתי זה דבר מבורך", סיפר מיכה. "אנחנו יודעים עד כמה המצב בדרום קשה ועד כמה הם סובלים, אז אם יכולנו לעזור למעט אנשים וזה באמת לא הרבה, זאת זכות גדולה". אוסקר הוסיף: "זאת היתה החלטה נפלאה מצד השחקנים לארח את הנערים מהדרום ואני מאד גאה בהם על זה".