מאמן הקבוצה לא לוקח בקלות את המשחק נגד קרית שמונה: "רוצים להעניק חותמת למי שאנחנו"

ביום ראשון הקרוב תחזור מכבי תל אביב לבלומפילד (19:30) לאחר שלושה משחקי חוץ כאשר תארח את עירוני קרית שמונה. לאחר האופוריה מיום שבת האחרון ומספר ימי מנוחה חוזרים הצהובים בימים אלה לאימונים לקראת המשחק כאלופי המדינה הטריים, תחושה ממנה מאמן הקבוצה פאולו סוזה נהנה מאוד: "התחושה כמובן היא אושר כי זאת הייתה עונה קשה כבר מהיום הראשון. עבדנו ממש קשה, כולנו, הצוות המקצועי, הצוות הרפואי, מנהל הקבוצה בני טבק, השחקנים, כולם. כולם עבדו כדי להשיג את זה והיו לנו הרבה קשיים לאורך העונה, הרבה מאד דרישות שחלקן היו מצדכם, העיתונאים, לייצר עלינו לחץ. זה לא קל לזכות שנה אחרי שנה וזאת הייתה המטרה שלנו מהרגע הראשון כי משנת 1996 מכבי לא עשתה את זה. היינו צריכים לדאוג שכל מה שנעשה יסייע לנו להשיג את המטרה הזאת. בנוסף, לאורך העונה הגענו לכמה הישגים נוספים כמו אירופה, או משחקי חוץ מסוימים שהרבה מאוד שנים לא ניצחנו בליגה ולבנות את האמונה כקבוצה".

סוזה נשאל על עתידו במועדון ועל השמועות שקשרו אותו לקבוצות אחרות: "חיכיתי לשאלה הזו לאור השמועות שהיו. למרות כל הידיעות שמגיעות מברצלונה בקשר לאספניול לא קיבלתי אף הצעה רשמית וברגע שתהיה אני אקח בחשבון קודם כל את המועדון. אני חייב לכבד את מיץ', את ג'ק, את ג'ורדי וכמובן את השחקנים שלי והאוהדים. אנחנו כבר עובדים על ההכנות לעונה הבאה, אנחנו מרוכזים לחלוטין בכל מה שנעשה, אבל גם העונה יש לנו עוד כמה מטרות להשיג ואני אדאג להשיג אותן כמנהיג המקצועי של המועדון".

https://www.youtube.com/watch?v=_md1Bo15QXU

לאור העובדה שהעונה הנוכחית נמצאת ברגעיה האחרונים נשאל סוזה גם על התוכניות לעונה הבאה: "מהיום הראשון אני אומר שאם אנחנו יכולים לשדרג את הסגל אנחנו צריכים לשדרג אותו, כדי שנהיה תחרותיים קודם כל במסגרת המקומית ואחר כך גם מחוץ למדינה. המועדון יודע את התפיסה שלי, את פרופיל השחקנים שאני צריך כדי שנהיה חזקים יותר, כמובן בהתחשב במה שהשוק מאפשר לנו. אנחנו רוצים להרחיב את התחרות בתוך המועדון, אבל אנחנו גם יודעים שהשוק גורם לנו לקבל החלטות מסוימות בהתאם לצרכים".

ביום ראשון הקרוב תפגוש האלופה הטרייה את מחזיקת הגביע הטרייה, עירוני קרית שמונה שניצחה אתמול את מכבי נתניה וזכתה בגביע ראשון בתולדותיה: "אני רוצה לברך את היריבה הבאה שלנו על הזכייה בגביע ועל העבודה הנפלאה שהם עושים העונה ובפרט בפלייאוף, כי מאז ינואר הם לא הפסידו ומגיע להם הרבה קרדיט. גם לנתניה מגיעות ברכות על הזכייה בליגה, ההצטרפות לליגה הבכירה וההעפלה לגמר הגביע. לגבי המשחק, יהיה קשה אבל כפי שאמרתי יש לנו עוד מטרות להשיג העונה ואחת מהן היא להעניק חותמת למי שאנחנו וזה מה שאני חוזר ואמר לגבי הזהות שלנו והתרבות שלנו כמועדון.

"כל הסגל צריך להיות מוכן, אני מאמין בהם, ובהתאם למה שהם יראו לי במהלך השבוע אני אקבל החלטות. כמובן שאנחנו לוקחים בחשבון שיקולי עייפות והכנות לעונה הבאה וניתן לשחק רק למי שמתאים כי אין לנו הרבה זמן בין סיום העונה לתחילת ההכנות. לגבי השאלה איזה משחק נראה, לאור מה שאני מצפה מהשחקנים שלי אנחנו נראה כבוד, כבוד לאוהדים וכבוד עבורם כמקצוענים. ככה אתה מייצר הרגלים טובים והרגלים טובים זה תמיד להתרכז ולהגיע במוכנות מלאה להציג כדורגל טוב ולנצח את המשחק לעיני האוהדים שלנו".

בלם הקבוצה איתן טיבי שחגג השבוע אליפות אישית שלישית ברציפות ויפגוש בראשון את האקסית דיבר על החשיבות של המשחק: "קודם כל מבחינתנו יש לנו עוד שלושה משחקים ד לסיום העונה והמשחק נגד קרית שמונה יהיה לא קל כמו כל משחק נגדם. מכבי תל אביב זהו מועדון שלא משנה מה המעמד של המשחק, לא משנה היכן נמצאים תמיד רוצים רק לנצח. המדיניות הזו תמשיך הלאה וגם במשחק הקרוב המטרה שלנו היא אך ורק לנצח, לא חושבים על משהו אחר. חגיגות האליפות יהיו מתי שהן צריכות להיות וכשאנחנו צריכים לשחק אז אנחנו צריכים לשחק ולבוא מרוכזים וממוקדים במטרה שלנו שהיא ניצחון". כמו סוזה גם טיבי נשא על עתידו האישי במועדון: "כרגע אני במכבי תל אביב, יש לי חוזה כאן ואני חושב רק על מכבי. אני צריך לעמוד בחוזה שלי ויש לי מטרות אישיות וקבוצתיות שבהן אני מתמקד כרגע".