החלוץ השוודי נשמע מרוצה בסיום משחק הניצחון: "הם נלחמו על החיים שלהם"

מיד אחרי משחק הניצחון אמש מול סנטה קולומה הקבוצה יצאה מהאצטדיון לכיוון ברצלונה והעבירה שם את הלילה. מכבי תל אביב תמריא מספרד בשעות אחר הצהריים וצפויה לנחות בישראל לקראת ערב. מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה אמר בסיום המשחק לאתר הרישמי: לעולם אין משחקים קלים כשאתה מתמודד נגד קבוצה שמצופפת עם 11 שחקנים ורק מנסה להתגונן. אנחנו צריכים להשתפר ובשלב הזה של העונה זה נורמאלי לא להיות בשיא היכולת. רצינו לכבוש, רצינו לנצח ועשינו זאת. אני רוצה להודות לכל האוהדים שהגיעו לכאן היום ואני מקווה שאת משחק הגומלין נוכל לשחק בבלומפילד אל מול הקהל שלנו".

ראדה פריצה כבש אמש את שערו הראשון באירופה עם במדי מכבי תל אביב. החלוץ סיפר בסיום: "זה היה משחק קשה ולא הופתענו כי ידענו שיהיה קשה בעיקר כשאתה פייבוריט ומצפים שתנצח. כשמשחקים נגד יריבות כאלה אתה תמיד רוצה לכבוש שער מוקדם שפותח את המשחק, בניגוד למשחק בו הם נלחמים על החיים שלהם, עובדים קשה ומקשים עלינו. הגיע לנו לנצח למרות שלא היינו במיטבנו הערב. לקרלוס היו כאן היום 26 בני משפחה אז אני שמח ששימחנו אותם ובכל מקרה שאפו לכל האוהדים שהגיעו לעודד אותנו היום".

הקבוצה תשוב מחר לאימונים לקראת משחק הגומלין מול אלופת אנדורה שייערך ביום שלישי הבא. ביום שישי נציגי הקבוצה ישתתפו בהגרלת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. במידה ומכבי תל אביב תעפיל לסיבוב הבא היא עשויה לקבל, בין היתר, את מאריבור אלופת סלובניה, לגיה וורשה אלופת פולין או פרטיזן בלגרד אלופת סרביה. עדכונים חיים מהגרלת סיבוב המוקדמות השלישי יועברו באתר הרשמי וברשתות החברתיות של המועדון.