המאמן אוסקר גארסיה מחמיא ליריבה מחר וגם הבלם קרלוס בטוח: "חייבים להפגין יכולת טובה"

לאחר שנחתה אתמול בספרד והתאמנה במתחם האימונים "לה מאסיה" של קבוצת הפאר הספרדית ברצלונה המשיכה היום הקבוצה בהכנות לקראת סנטה קולומה. מכבי עשתה את הדרך מברצלונה לאנדורה בנסיעה וערכה אימון מסכם ב-'אסטדי קומונאל' בו ייערך מחר (21:00) המשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. מכירת הכרטיסים למשחק באנדורה תתבצע באצטדיון בערב המשחק החל מהשעה 18:00 כאשר מחיר כרטיס הוא 15 יורו.

לאחר האימון דיברו המאמן אוסקר גארסיה והבלם קרלוס גארסיה לקראת המפגש עם אלופת אנדורה שייפתח באופן רשמי את עונת 14/15 עבור הצהובים. "סנטה קולומה היא קבוצה טובה" פתח אוסקר במחמאה ליריבה, "יש לה הרבה שחקנים זרים טובים והיא יוצאת להרבה התקפות מתפרצות. התכוננו היטב למשחק הזה שבעצם פותח מבחינתנו את העונה מאחר והליגה בישראל טרם החלה. המטרה שלנו כרגע היא לעבור את הסיבוב הראשון וכמו תמיד אנחנו מתייחסים רק למשחק הקרוב מחר".

הבלם הספרדי קרלוס גארסיה דיבר גם הוא לקראת המשחק מחר אך התייחס קודם כל למצב הביטחוני השורר בישראל: "למרות המצב הקשה הקבוצה התאמנה והייתה תחושה של ביטחון, אני וגם המשפחה שלי מרגישים טוב בישראל. ברגעים קשים אלה בישראל נרצה לעשות משהו שישמח את האוהדים בהם אנחנו תומכים למרות שאנחנו נמצאים כרגע בחו"ל. זה המשחק הראשון של העונה וחשוב מאוד בשבילנו להשיג תוצאה טובה. אנחנו תמיד מכבדים את היריבה וחייבים להיות בפוקוס כי באירופה לעולם אין משחקים קלים. אנחנו חייבים להפגין יכולת טובה על מנת להשיג תוצאה לקראת משחק הגומלין שכולנו מקווים כי ייערך בבלומפילד". 

המשחק ישודר באתר ההתאחדות האנדורית- לצפיה לחצו כאן