כל קבוצות הנערים של מכבי ת"א חזרו מהפגרה לניצחונות במשחקי הגביע המדינה

קבוצת נערים א' המדורגת במקום השלישי בליגה שלה טרם היציאה לפגרה לפני כשלושה שבועות יצאה למשחק חוץ בגביע המדינה נגד שמשון ת"א. הצהובים עברו בהצלחה את הסיבוב הראשון שלהם בגביע עם ניצחון 0-7 על המארחת מתחתית ליגת נערים א' מרכז. גיא אביב המשיך את כושרו הטוב עד כה העונה והוסיף שני שערים לשישה שכבר יש לו בליגה. סוהיל ארמלי, לו יש ארבעה שערים משני המשחקים הראשונים של העונה חזר לכבוש נגד שמשון ת"א עם הראשון במשחק.

יוסי סולליך ורותם שרון כבשו שערי בכורה העונה ומתן חוזז ואליאל פרץ, הוסיפו שערים משלהם וקבעו את התוצאה הסופית. בשבוע הבא יחזרו נערי א' לליגה ישירות למפגש צמרת מסקרן נגד הפועל רעננה המובילה כאשר המרחק בין הקבוצות עומד על נקודה אחת בלבד. נערי ב' של מכבי ת"א עברו גם הם את הסיבוב הראשון בהצלחה עם 0-9 על מכבי יהוד בקרית שלום. רז יצחק היה השחקן הבולט במשחק עם רביעיה המעלה את מאזנו הכולל העונה ל-10 שערים.

הניצחון בגביע היה הרביעי הרצוף  של נערי ב' שינסו להמשיך את הכושר הטוב בליגה כאשר יארחו בשבת הבאה את עירוני קרית גת. שתי קבוצות נערים ג' ממשיכות גם הן הלאה בגביע המדינה, נערי ג' 2 עשו זאת עם אותה תוצאה כמו נערי ב', 0-9, בחוץ נגד מ.ס צעירי טייבה. נערי ג' יצאו גם הם למשחק חוץ בו גברו 1-5 על סקציה נס ציונה. קבוצות הילדים של מכבי ת"א חזרו מהפגרה ישירות למשחקי הליגה.

שתי קבוצות ילדים א' ספגו הפסדים, לילדים א' צפון היה זה הפסד ראשון העונה, 1-0 להפועל ת"א, ילדים א' דרום הפסידו 2-0 להפועל ראשון לציון. קבוצות ילדים ב' של המועדון רשמו ניצחונות, ילדים ב' דרום גברו 1-4 על בית"ר ירושלים וילדים ב' צפון ניצחו את צעירי יפו בתוצאה 2-7.