ניצחון רביעי רצוף לנערי של מכבי ת"א, 1-2 על הראשונה בטבלה טרם המחזור, הפועל רעננה

קבוצת הנוער של מכבי ת"א שיחקה מחוץ לבית אך המגרש המרכזי בקרית שלום אירח משחק צמרת מסקרן מאוד בליגת נערים א' ארצית דרום. קבוצת נערים א' של המועדון אירחה את הפועל רעננה למשחק בין הראשונה לשלישית בטבלה כאשר נקודה אחת בלבד מפריד בין רעננה הראשונה למכבי ת"א 'עודד'. הצהובים הגיעו למשחק עם שלושה ניצחונות רצופים וחיפשו להמשיך עם הרצף עם שלוש נקודות נוספות שיעלו אותם מעל האורחים בטבלה.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של הצהובים שהגיעו למצבים בעיקר בזכות התקפות מהירות מהאגפים. גיא אביב ומתן חוזז הכינו מצבים ליונתן כהן וניסו בעצמם לכבוש אך לא הצליחו להכניע את שוער רעננה. הקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים אך שתיהן שמרו אותם למחצית השנייה. כבר לאחר חמש דקות פרץ גיא אביב מאגף שמאל לתוך הרחבה והוציא מרגל שמאל בעיטה חזקה שהשוער האורח לא הצליח לעצור.

היתרון של הצהובים החזיק מעמד שתי דקות בלבד עד שהפועל רעננה השוותה ל-1-1. אריאל הדר קיבל מסירת עומק והכניע את עומרי גלזר בשער מכבי ת"א. שחקני נערים א' הצהובים לא נבהלו והמשיכו לתקוף עד אשר החזירו לעצמם את היתרון. מתן חוזז ניצל יציאה לא טובה של שוער רעננה ומזווית קשה כבש את השני לצהובים. החניכים של זיו אריה יכלו להגדיל את התוצאה במספר הזדמנויות אך בסופו של התוצאה נשארה על כנה, 1-2 והצהובים השיגו ניצחון ליגה נוסף.