נערים א' חזרו למעגל המשחקים ולניצחונות, נערים ב' השיגו רשמו ניצחון שני ברציפות

לאחר פגרה של שלושה שבועות עקב משחקי נבחרת חזרו שחקני נערים א' של מכבי ת"א לפעילות בליגה. משחק חוץ נגד בית"ר ירושלים לא היה צפוי להיות קל עבור הצהובים כחולים אך הם עמדו במשימה עם ניצחון 0-2. יונתן כהן כבש את שערו החמישי העונה והקפטן, דן גלזר חתם את התוצאה לקראת הסיום עם שערו השני בששת המחזורים הראשונים. הניצחון בירושלים מציב את שחקני מכבי ת"א 'עודד' במקום השלישי בטבלה, מרחק נקודה מהמקום הראשון.

קבוצת נערים ב' של המועדון רשמה ניצחון שני ברציפות לאחר 3-4 על בית"ר ת"א רמלה. נערי מכבי ת"א ירדו להפסקה ביתרון 1-3 מצמד של תומר אלטמן ואחד של עזרא חנה. עם תחילת המחצית השנייה זה כבר היה 1-4 עם שער של רז יצחק אך האורחים כבשו שני שערים וסידרו סיום מותח למשחק. אצל קבוצות נערים ג' של מכבי ת"א התוצאות היו פחות מעודדות בשבת המשחקים הזו. שחקני מכבי ת"א 'אלדד', יצאו למשחק חוץ קשה מובילת ליגת נערים ג' מרכז, מ.ס אשדוד וחזרו בידיים ריקות לאחר הפסד 1-0. נערי ג'2 של מכבי ת"א אירחו את השנייה בטבלה, בני יהודה וספגו הפסד 3-0.

במפגש נוסף בין קבוצות מכבי ת"א ומ.ס אשדוד ידם של המארחים מאשדוד הייתה שוב על העליונה כאשר ילדים א' דרום של מכבי ת"א התארחו בעיר הנמל ונוצחו 2-1. ילדי א' צפון נסעו אף הם דרומה וחזרו עם ניצחון שלישי בשלושת המחזורים הראשונים, 1-2 על הפועל באר שבע. ילדים ב' צפון רשמו אף הם ניצחון על הקבוצה המקבילה של הפועל באר שבע בתוצאה 2-4 בעוד ילדים ב' דרום של מכבי ת"א השיגו את התיקו היחיד של קבוצות המחלקה בשבת הזו עם 0-0 נגד בני יהודה.

ילדים ג' צפון נוצחו על ידי הפועל ת"א, 4-2 באחד משני משחקי דרבי שנערכו בשבת בעוד ילדים ג' דרום גברו על עירוני מודיעין בתוצאה 5-13. קבוצות הטרומים הצהובות רשמו שבת מוצלחת בה כולן השיגו ניצחונות. טרום א' צפון עשו זאת נגד הפועל ר"ג בתוצאה 5-11, טרום א' דרום גברו בדרבי השני שנערך בשבת הזו על הפועל ת"א, 1-5. שחקני טרום ב' צפון השיגו את הניצחון שלהם נגד הפועל ר"ג בתוצאה 3-8 וטרום ב' דרום גברו על סקציה נס ציונה 1-16.