כל קבוצות הנערים לקחו חלק במשחקי השבת, נערים א' חזרו לנצח, נערים ב' שוב סיימו בתיקו

לאחר ההפסד המאכזב בדרבי חזרו שחקני נערים א' של מכבי ת"א למסלול הניצחונות עם 0-3 בחוץ על מכבי חיפה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת קשר הקבוצה נבחרת נערים א' של ישראל, גיא אביב פתח את מסכת ההבקעות במחצית השנייה עם שערו החמישי העונה. עד לדקות הסיום לא היה שינוי בתוצאה ואז חגגו עומר פריוב ואפי טל שערי בכורה העונה במדי מכבי ת"א 'עודד'. הניצחון מציב את נערי א' הצהובים במקום השלישי, שלוש נקודות פחות מהמוליכה הפועל ת"א. ליגת נערים א' ארצית דרום יוצאת לפגרה עד סוף החודש אז תארח מכבי ת"א 'עודד' את בית"ר ירושלים.

נערים ב' אירחו את הפועל באר שבע החזקה וסיימו בתיקו 0-0. המשחק היה שקול ושתי הקבוצות חיפשו להשיג את השער המיוחל אך ללא הצלחה. תיקו רביעי משישה משחקים לחניכיו של אליעזר בן אהרון שיחפשו את הניצחון השני שלהם העונה במחזור הבא שיייערך בעוד שבועיים עם משחק חוץ נגד סקציה נס ציונה.

אצל שתי קבוצות נערים ג' התוצאות היו מעורבות בשבת המשחקים הזו. נערי ג' 2 היו לקבוצה השנייה ממחלקת הנוער שמפסידה דרבי אתמול לאחר 4-2 בחוץ להפועל ת"א. לאחר שלושה מחזורים במאזנם של נערי ג'2 יש ניצחון, תיקו והפסד ובשבת הבאה הם יארחו את נערי ג' של הפועל ראשון לציון. נערי ג', מכבי ת"א 'אלדד' השיגו במחזור השלישי את הניצחון הראשון שלהם העונה עם 0-5 על בני אילת. עומר לקאו כבש צמד, עופרי משטא, מאור בקר ושי גולן הוסיפו. בשבת הבאה יצטרפו קבוצות הילדים למעגל המשחקים כולל עשר קבוצות מכבי תל אביב, מילדים א' עד לטרום ב'.