המאמן מתכונן למשחק צמוד אבל גם לו ברור: "נהיה חייבים לכבוש"

מכבי תל אביב השלימה את ההכנות האחרונות לקראת משחק הגומלין  מאריבור (21:00, שידור בערוץ ספורט 2 ובאתר ספורט 2) במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. עוד לפני האימון הגיעו המאמן אוסקר גארסיה והבלם קרלוס גארסיה למסיבת העיתונאים ושוחחו עם התקשורת הזרה. "אני לא חושב שיהיה משחק שונה מהשבוע שעבר", הסביר אוסקר, "אני חושב שמאריבור תשחק באותו סגנון ויש להם תוצאה טובה לשמור עליה. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות, ברור שאנחנו צריכים לכבוש, וזה מה שננסה לעשות. הדבר היחיד שהפתיע אותי אצל מאריבור במשחק הקודם היא העובדה שהם ויתרו על המשחק הקבוע שלהם עם שני חלוצים ועלו עם חלוץ אחד ושחקן נוסף מאחוריו. זה היה הדבר הקטן היחיד שלא צפינו, למרות שהיו להם מספיק שחקנים בחלק הקדמי".

המאמן המשיך: "אני יודע שמאריבור היא קבוצה טובה עם שחקנים מצוינים ובדרך כלל הם משחקים היטב, אז כשאמרתי בסיום המשחק הקודם שציפיתי מהם לשחק טוב יותר זה רק כי רציתי להעניק קרדיט לשחקנים שלי. אולי מאריבור התקשתה להציג את היכולת הרגילה שלה שהשחקנים שלי שיחקו בצורה שהקשתה עליהם".

https://www.youtube.com/watch?v=NTLYFGTInmg&feature=youtu.be

אוסקר התייחס גם לפערים ביכולת של הקבוצה בין שתי המחציות במשחק הקודם והסביר: "השינוי במחצית השנייה הוא מאד טבעי לאור העובדה שמאריבור כבר משחקת בליגה והתחילה את העונה מוקדם מאיתנו. ציפינו שהמחצית השנייה תהיה קשה יותר עבורנו, היו לנו שני שחקנים פצועים והיינו צריכים לערוך חילופים כדי להתאים את עצמנו. במחצית השניה גם מאריבור שיחקה טוב יותר, אבל אני חושב שתיקו היה משקף יותר".

הבלם קרלוס גארסיה נשמע רווי באמונה לקראת המשחק מחר: "התוצאה במשחק הראשון מעניקה למאריבור יתרון, אבל זה לא מספיק בשביל לעבור לשלב הבא. אנחנו מצפים למשחק קשה ומקווים שהתוצאה תשחק לטובתנו בסיומו, כי אנחנו מאד מאמינים בסיכויים שלנו לעבור. כמובן שמאריבור יכולה לכבוש, אבל אנחנו ננסה לעשות הכל כדי שזה לא יקרה. היינו מאד קרובים לסיים את המשחק הראשון בתיקו ואף אחד לא אוהב להפסיד משחקים כאלה ועוד בדקה האחרונה. מאד כעסתי כי אני לא אוהב להפסיד ועוד פחות בדקה כזאת קריטית, אז אני מקווה שמחר נסיים את המשחק עם תחושות אחרות".

אוהדי מכבי תל אביב יישבו בשער 9, איסוף ומכירת הכרטיסים למשחק תעשה בקופה שליד שער 5. מנויי הקבוצה יקבלו כרטיס כניסה למשחק ללא תשלום בהצגת כרטיס מנוי וצילום דרכון.