המנג'ר הספורטיבי מסתכל קדימה למרות האכזבה: "מקווים להחזיר לאוהדים את תחושת הגאווה"

מיד לאחר סיום המשחק אמש בלרנקה בו סיימה מכבי ת"א בתיקו 2-2 נגד מאריבור והודחה מליגת האלופות דיבר המנהל הספורטיבי של מכבי ת"א, ג'ורדי קרויף לאתר הרשמי: "יש תחושה של אכזבה כשאתה מודח ‏ועדיין מרגיש שיכולת לצאת עם תוצאה יותר טובה. זוהי הזדמנות טובה לכולם במכבי ת"א להחזיר את שתי הרגליים לקרקע, לעבוד קשה ולהמשיך להתקדם בדרך שלנו. יש לנו תחושה כי הייתה לנו הזדמנות מצוינת לעשות את זה ולהגשים את החלום, אבל אירועים על המגרש ומחוצה לו, לא ממש עזרו לנו".

"בזמנים כאלה עלינו להישאר מאוחדים, ולעבוד לקראת המטרה הבאה שלנו – שלב הבתים של הליגה האירופית. תודה לכל האוהדים שנסעו לקפריסין ותמכו בנו במהלך המשחק ואנו מקווים שנוכל להחזיר לכם את תחושת הגאווה בקרוב. נתראה כולם שוב בשבת בנתניה".

https://www.youtube.com/watch?v=fcKCDubRDMI&list=UU-oWQqnf8B8a_TsmVi0mTUg

גם המאמן אוסקר גארסיה התייחס למשחק ואמר: "אני לא מסכים שההדחה הזו היא כישלון. אם מכבי הייתה מגיעה כל עונה לליגת האלופות אז אפשר היה להגיד שזה כישלון. חשבנו שאפשר לעבור אותם אבל הם חשבו אותו דבר, הם רצו לקבל אותנו בהגרלה. אנחנו רוצים להיות מועדון גדול באירופה אך כרגע אנחנו מועדון גדול בישראל. אנחנו רוצים להשתפר ונצטרך ללמוד מזה לעתיד".

עדן בן בסט שכבש את שערו הראשון במדים הצהובים נשמע מאוכזב מאוד אך עם הפנים לעתיד: "האכזבה היא מאוד גדולה אך אני גאה להיות שחקן מכבי תל אביב ואני גאה בחברים שלי לקבוצה. העונה האירופית לא הסתיימה, אנחנו נעשה הכול בשביל להמשיך לשחק באירופה כי מועדון כזה צריך לשחק באירופה. מעבר להחמצות שלנו גם הביתיות השפיעה. בלומפילד מלא דוחף את השחקנים אבל אין תירוצים, היינו צריכים לנצח את המשחק הזה. שלב הבתים של ליגת האלופות היה חלום אך לא באתי ליום או יומיים. מכבי בתהליך של עשייה ואני מקווה שנמשיך ונשמח את הקהל בעתיד". 

טל בן חיים שכבש את הראשון של מכבי במשחק והשני שלו העונה אמר: "חבל, אך העונה רק החלה ויש לנו את פלייאוף האירופה ליג לפנינו וגם תואר אליפות לשמור עליו. יש לנו עוד מטרות להשיג העונה, זו תהיה עונה ארוכה ואני מקווה שגם שמחה בשבילנו. הייתה פה הזדמנות טובה להעפיל לפלייאוף ליגת האלופות אך גם הנסיבות השפיעו. אני שמח שכולם בקבוצה לוקחים את זה כל כך ללב, זה מראה רק דברים טובים ואני גאה בשחקנים ובכל מי שקשור לקבוצה. אנחנו נצא מהתקופה הזו חזקים, יש דברים שהם מעבר לכדורגל והיו נסיבות לא כל כך מקלות לכל המשחקים האלה. למרות זאת זה לא ישפיע עלינו לרעה, אנחנו נדע להתחזק ולצאת מזה כמו שצריך ולהכין את עצמנו למשחק הבא בשבת".