אחרי מחזור סיום סוער במכבי פ"ת מבקשים בעיקר להימנע מדרמה דומה

בעונה האחרונה

אחרי שחזרה לליגה הבכירה, מכבי פתח תקווה מצאה את עצמה מתחת לקו האדום ערב מחזור הסיום של העונה. אמנם היה עליה לנצח את הפועל חיפה אבל עיקר תשומת הלב הופנתה למה שקורה באצטדיון בלומפילד בתקווה למעידה של בני יהודה. בתום תשעים דקות דרמטיות ושער של רועי דיין בתוספת הזמן מכבי פתח תקווה קיבלה את הבשורה על אובדן הנקודות של בני יהודה וחגגה עונה נוספת בליגת העל.

מאמן: רן בן שמעון

המאמן שהחל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי פתח תקווה סוגר מעגל וחוזר למועדון בו פרץ לתודעה. שבועיים אחרי שפוטר מהפועל תל אביב, המאמן שהביא אליפות בלתי נשכחת לקרית שמונה ויצא לשנה של נדודים בקפריסין, חתם לשנתיים במכבי פתח תקווה. בניגוד לשנים קודמות, בן שמעון העדיף שלא להתראיין עם המינוי והחל בבניית הסגל לקראת העונה הקרובה. בין היתר הוא וויתר על מרבית השחקנים הזרים והביא איתו מהפועל תל אביב את בראיין גרזיצ'יץ' שמלווה אותו עוד מתקופתו בקרית שמונה.

עזבו

עוד בגזרת הזרים, חוץ מארפן זנלי וזיטו שעזבו נמצא גם פדרו גלבאן שחזר לכור מחצבתו בקבוצה משכונת התקווה, ובפתח ייאלצו לנסות למלא את החלל. הקבוצה נפרדה גם מהקפטן שלה והבלם שבילה במועדון בשמונה העונות האחרונות ניצן דמארי שלא הגיע להסכם חדש עם המועדון. לידור כהן, החלוץ המוכשר, סיים חוזה וחתם בבית"ר ירושלים שתשלם ללוזונים דמי השבחה בסכום שמוערך בחצי מיליון שקלים ועוד בין העוזבים גם אפשר למצוא גם את דיא סבע, ויקטור מרעי, אלרואי כהן והשוער ניל אברבנל.

הגיעו

בן שמעון החליט לערוך רענון בין הקורות והביא לקבוצה את איתמר ניצן שייאבק על מקומו עם צחי גיגי ששרד עם פתח תקווה בעונה שעברה. בהגנה הגיעו דדי בן דיין הוותיק והבלם הבולגרים דניאל דימוב, שהצטרף לניקולס פלצ'וק וקוסטדין אזורוב בגזרת הזרים. ממכבי תל אביב הגיעו בן בן יאיר וחסן אבו זייד ובהתקפה הקבוצה התחזקה בשני חלוצים מליגת המשנה, גיא מלמד שחזר ממכבי הרצליה ועידן שמש שכבש 11 שערים בעונה האחרונה בהפועל קטמון.

שימו לב ל: בן בן יאיר

הקשר המוכשר שחתם בקיץ האחרון על חוזה לארבע שנים במכבי תל אביב יצא לעונת השאלה בקבוצה ממלאבס. בן יאיר, שהושאל בעונה שעברה לעירוני רמת השרון, פתח ב- 21 משחקים, כבש שער ליגה אחד ובישל שניים נוספים. בן יאיר לא צפוי ליטול חלק במשחק הקרוב, אך כבר מהמחזור הבא תוכלו להתרשם מהרגל השמאלית חזקה והטכניקה הגבוהה של הקשר.